Re: Radość

Data: 2002-12-19 09:15:44
Temat: Re: Radość
Od: "Ania K." <a...@w...pl>

Użytkownik "malgos" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:atqo90$o6a$1@news.gazeta.pl...

> Mam nadzieje, ze zajde w ciaze w miare szybko (poprzednim razem za drugą
> próba wyszło) i podobnie jak Ty również będę się cieszyła fasolka. Uda Ci
> sie na pewno.

Nam się udało zanim naprawdę zaczęliśmy się starać.
Najpierw musieliśmy czekać 3 miesiące (prikaz lekarza :)), potem
wyjechaliśmy na łódki ze znajomymi więc nie było warunków, a potem
chorowałam. Brałam antybiotyki i właściwie mieliśmy poczekać po jego
skończeniu tydzień-dwa, ale jakoś tak wyszło, że nie wytrzymaliśmy tych
tygodni ;))))))
Najbardziej niesamowite było to, że właściwie od samego początku czułam, że
się udało, ale myślałam, że to tylko dlatego, że bardzo chcę, więc nieśmiało
wspomniałam o tym TZ. Im bardziej zbliżał się dzień okresu tym bardziej
byłam pewna :) i się nie myliłam ;)))))))))))))))))))))
Najgorsze były pierwsze dwa miesiące, bo ciągle drżałam ze strachu, że znowu
coś będzie nie tak, ale jak pisałam powolutku coraz bardziej się cieszę bez
poczucia lęku.

Życzę Wam wszystkiego naj z okazji Świąt i z okazji "starania się" o dzidzię
;)))))))) Na pewno się uda tym bardziej, że pierwsz ciąza tak szybko Wam się
udała. My na pierwszą czekaliśmy 9 miesięcy.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<