Radość

1. Data: 2002-12-18 14:37:36

Temat: Radość
Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo dawno mnie tu nie było. Z końcem wakacji skończyła się laba w pracy,
więc nie mam jak do Was zaglądać :(
Zbliżają się Święta, więc znów mały oddech w pracy dlatego się odzywam.

Chciałam podzielić się z Wami swoją coraz większa i z każdym dniem bardziej
pozbawioną lęków radością. Otóż na początku lipca powiększy nam się
rodzinka. Nie wiem czy ktoś pamięta moje wakacyjne posty, ale to moje
piewsze dziecko i jest wykochane i wyczekane. Ponieważ jest to koniec
trzeciego miesiąca to powolutku zaczynam wierzyć, że tym razem będzie
wszystko dobrze i jak na razie na to wygląda ;))))))))))))))))))))))))))))

Moja pierwsza ciąża okazała się obumarła stąd moje wielkie lęki tym razem.
Na szczęście mam cudnego lekarza, który bardzo dobrze mną się opiekuje.
Byłam już 3 razy na USG i widziałam moje Maleństwo. Jakie to jest
wzruszające. Widziałam jakie jest malutkie, miało już rączki, nóżki i
ruszało się - czego niestety jeszcze nie czuję :)

Mam nadzieję, że od lipca będę miała więcej czasu na grupę i internet w domu
(w lecie piorun rozwalił nam komputer i na razie zbieramy się do kupienia
nowego procesora i in), bo na razie mam tylko w pracy.
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

2. Data: 2002-12-18 14:42:51

Temat: Re: Radość
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania K." wrote:

[...]

Aniu gratulacje i trzymam kciuki za malenstwo.
A listy pamietam :) Bylas w koncu w tych górach?
pzdr
agi

3. Data: 2002-12-18 14:53:30

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> [...]
>
> Aniu gratulacje i trzymam kciuki za malenstwo.
> A listy pamietam :) Bylas w koncu w tych górach?

W górach nie byłam, bo zabrałam się za pisanie pracy mgr., ale za to potem
pojechałam z TŻ na Mazurki na łódeczki. Było wyborowo. Wypoczęłam i później
to zaowocowało ;)))))))))))))))
Dziękuję za kciuki :)
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

4. Data: 2002-12-18 15:52:25

Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dużo, dużo zdrowia i samych pogodnych dni

aneta,adrian(28 lat a jak moj roczny synek) i mati (wlasnie konczy 13 mies)

5. Data: 2002-12-18 20:09:04

Od: "malgos" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu ja tez przezylam to samo co Ty stosunkowo niedawno i ponownie sie
staramy z męzem o dzidzie. Poprzednio to byla moja pierwsza ciaza, tak jak u
Ciebie. W osmym tygodniu poronilam.
Mam nadzieje, ze zajde w ciaze w miare szybko (poprzednim razem za drugą
próba wyszło) i podobnie jak Ty również będę się cieszyła fasolka. Uda Ci
sie na pewno.

malgos

6. Data: 2002-12-18 21:35:26

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia śro, 18 gru 2002 o 21:09 GMT malgos napisał(a):

> [...]
> próba wyszło) i podobnie jak Ty również będę się cieszyła fasolka. Uda Ci

Wiadomosc wygenerowana automatycznie:

Malgos zlamale/as *netykiete* a mianowicie:
- odpowiadasz nad cytatem, a powine/as odpowiadac pod
- nie tniesz cytatow przedmowcy

Nie przestrzeganie netykiety grozi splonkowaniem przez innych
uzytkownikow, czego skutek bedzie taki iz tylko ty bedziesz czytac swoje
posty.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

7. Data: 2002-12-19 07:18:47

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardziej
> pozbawioną lęków radością. Otóż na początku lipca powiększy nam się

Pewnie, że pamietam twoje posty:) gratuluję serdeczniasto i trzymam kciuki
za dzidzię i ciebie :)
miło, że chciałaś podzielic się z nami taką wiadomością tuz przed świetami
:)

pozdr.Joanna

8. Data: 2002-12-19 07:44:48

Od: "malgos" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie przestrzeganie netykiety grozi splonkowaniem przez innych
> uzytkownikow, czego skutek bedzie taki iz tylko ty bedziesz czytac swoje

Jestem nowa i nie robie tego swiadomie. Wczoraj byl moj pierwszy dzien...
Troche wyrozumialosci, Bischoop...

9. Data: 2002-12-19 08:43:18

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pracy,
> więc nie mam jak do Was zaglądać :(
> Zbliżają się Święta, więc znów mały oddech w pracy dlatego się

Pewnie że pamietamy - gratulacje !
I tylko nie przemęczaj sie w pracy za bardzo.

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2002-12-19 08:45:17

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

malgos wrote:

> Troche wyrozumialosci, Bischoop...

Hihi - to nie Bischop, to automat ;)))
Ale netykiety warto przestrzegac- jesli bedziesz czytelniejsza ,
bedziesz latwiej zrozumiana przez innych.
A tak w ogóle- witaj na grupie :)
pzdr
agi

Tez jestem nowa...