Radziwiłowicz bez tajemnic

111. Data: 2011-10-27 07:32:39

Temat: Re: Radziwiłowicz bez tajemnic
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 07:43, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Wczoraj mialem kiziu-miziu roku,

Wybacz, skojarzylo mi sie natychmiast...

Medycyna.
Zajecia z seksuologii.
Wykladowca rozprawia o czestotliwosci wspolzycia
i pyta studentow, jak czesto wspolzyja z partnerami.
Ktos mowi, ze codziennie, ktos - ze kilka razy w tygodniu.
Wykladowca zaczepia radosnego, usmiechnietego chlopaka:
- A pan?
- Ja - raz na rok.
Konsternacja.
- To, przepraszam, z czego pan sie tak cieszy?
- BO TO JUŻ JUTRO!!

112. Data: 2011-10-27 07:44:19

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 09:32, Hanka pisze:

> [...]
> - Ja - raz na rok.
> Konsternacja.
> - To, przepraszam, z czego pan sie tak cieszy?

:DDDDDD
to prawdopodobne!

--
Wyższa szkoła jazdy. Zarobić a nie narobic się.
http://pics.kuvaton.com/kuvei/hard_working_at_the_of

113. Data: 2011-10-27 08:12:45

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę kju...suzi kju wylazło do ludzi i marudzi:

> :DDDDDD
> to prawdopodobne!

Ale to dobrze, jak jest co potem przez rok wspominać.

Qra

114. Data: 2011-10-27 08:42:52

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Ja - raz na rok.
> Konsternacja.
> - To, przepraszam, z czego pan sie tak cieszy?

hehe :)
No coz, jesli to komus poprawi humor lub przyniesie jakas ulge w jego
'wypasionym' zyciu, to nie mam nic przeciwko takiej interpretacji ;)

115. Data: 2011-10-27 09:09:46

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 20:34, Hanka pisze:

> A potem to juz sie wydaje pieniadze
> na ciekawsze rzeczy, niz na jakies hbo.

BTW. Wczoraj moja córa dostała nieplanowany prezent - sztalugę do
malowania swoich dziecięcych kotków i piesków.
A ja dzisiaj, pozostając pod ogromnym wrażeniem wypowiedzi
Lebowskiego, policzyłem, że zamiast tej sztalugi miałbym
teraz dwa-trzy miesiące HBO !
Kurcza, nieprzemyślane te nasze zakupy, nieprzemyślane ...

116. Data: 2011-10-27 09:12:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 11:44, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Owe są.
>
> Qra, bez tivi a żyje

Masz jakiś fajny pomysł, żeby mieć to 'bez tajemnic'
bez konieczności kupowania całego pakietu ? Ja w multimediach
siedzę, nie w UPC, ale może masz już opracowaną technologię.
Możesz na priva napisać, jakby co :)

117. Data: 2011-10-27 09:16:32

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 10:12, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę kju...suzi kju wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale to dobrze, jak jest co potem przez rok wspominać.
>
> Qra

No można by gdybać, ale ostatnio skłaniam się ze może jednak to jego
*HCWD* nosi w sobie jakieś głębsze przesłanie.Poważny emocjonalny
ladunek odzwierciadlające się tymi natrętnymi konwulsjami narratorstwa,
nazywaniem dzieci bahorami i wyzywaniem wszystkich facetów od pedziow.
Chyba zaczynam powaznie współczuć Peli.

Tak w temacie ;))))

http://kuvaton.com/browse/15807/strap-on_comic.jpg

118. Data: 2011-10-27 09:43:34

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 11:09, zażółcony pisze:

> [...]
> teraz dwa-trzy miesiące HBO !
> Kurcza, nieprzemyślane te nasze zakupy, nieprzemyślane ...

BTW. W poniedzialek mojej pelagii zamowilem nieplanowany prezent -
webasto do jej samochodziku.
Nie musiala z niczego rezygnowac, ani z hbo, ani z nowego plaszcza na
zime, bo znajomy namowil mnie, a w zasadzie to poprosil mnie o pomoc i
niedawno sie ze mna rozliczyl. Taki tam dodatkowy grosz, ale jak mam go
kisic gdzies na koncie czy w szufladzie to lepiej wydac z pozytkiem.
Zreszta i tak mi sporo jeszcze zostalo.
I dzisiaj, pozostajac pod ogromnym wrazeniem heroicznego poswiecenia
zoltego zgodzilem sie przejac czesc kontraktu znajomego, ktoremu troche
sie wymknal spod kontroli. Nie potrzebuje tej roboty, ale co mi szkodzi
popracowac pare wieczorow, czy na wykladach z nudow.
Oczywiscie nie zawsze tak bylo.
Kiedys niezbyt mi sie przelewalo i ganialem jak pies z jezorem za kazdym
zleceniem. Bywalo, ze sie zarwalo jedna noc, czy dwie, ale dzieki temu
znam teraz ludzi, ludzie znaja mnie i to procentuje.
Pewnie moglem przepierdolic ten czas w usenecie, ale byly inne priorytety.
Poza tym majac 2 zdrowe rece i leb na karku, to IMO jednak troche wstyd
robic z siebie dziada, a potem bawic sie w jakas gowniana sofityke, ze
sie zrobilo jakas lache dziecku.

119. Data: 2011-10-27 09:46:46

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 11:16, kju...suzi kju pisze:

> [...]
> ladunek odzwierciadlające się tymi natrętnymi konwulsjami narratorstwa,
> nazywaniem dzieci bahorami i wyzywaniem wszystkich facetów od pedziow.

hehe, tak cie to jeszcze boli?
Znakiem tego bylo ci jednak potrzebne i ciagle jeszcze dziala.

120. Data: 2011-10-27 09:50:01

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 11:43, Lebowski pisze:

> [...]
> Poza tym majac 2 zdrowe rece i leb na karku, to IMO jednak troche wstyd
> robic z siebie dziada, a potem bawic sie w jakas gowniana sofityke, ze

A powiedz mi - jak sytuacja wyglądała u Twoich rodziców ?
Też nie musieli z niczego rezygnować ? Nie mieli głów na karkach ?

Bo takie mam odczucie, że swoją postawą poniżasz ich.

humor naszych czasow
No i koniec palikociarskiej zadymy z krzyżem.
Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY
zastanawia mnie jedna prosta rzecz
Oto słowa prawdziwe !!