Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY

1. Data: 2011-10-17 23:44:19

Temat: Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najdroższy,

Jak się dzisiaj czujesz?, Proszę się nie obrażać lub zaskoczenie, kiedy
pojawi się ten komunikat ode mnie, tylko, że zostały zobowiązane do
zaufać ze względu na moją sytuację w obozie uchodźców,

Pozwól mi przede wszystkim ujawnić moje samooceny dla Ciebie, i będzie
wymagać najlepiej jak uczciwość po poznaniu, o których, że jestem, będę
naprawdę jak nam się dobre stosunki, mimo wszystko, bo mam uczucie, że
jesteś Osoba, modlą się i mamy nadzieję na na mojej drodze kiedykolwiek
teraz i wierzę, że weźmiecie pod uwagę moje uczucia i wewnętrzne
pragnienie spotkania kilka dni, uważam, że odpowiedzi "tak" dla tej
wiadomości będzie początek pragnie trwałego związek bez zdrady,

MY PROFILE

I postanowił skontaktować się ze względu na pilny charakter mojej
sytuacji tu i po przeczytaniu swój profil, który przyciągnie wszelkie
rozsądne kobiety. My name is Miss Helena Lemi Milla. Mam 28 lat
dziewczyna z kraju zwanego Republiki Sudanu w Afryce, jestem tylko córką
Late Dr.Jimmy Lemi Milla. były minister spraw spółdzielni i Rozwoju Wsi
Republiki Sudanu pod przewodnictwem prezydenta Omara al-Baszira,
Mój ojciec został zabity przez rząd prezydenta Omara al-Bashira, bo
zabił mojego ojca za prowadzenie (Sudan People's Liberation Movement)
(SPLM) mojego zmarłego ojca, zginął w dniu 9 lutego 2011 r. shot Gun,

Możesz przeczytać poniżej stronie internetowej:

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12403620

Jestem zmuszony do skontaktowania się z powodu złego traktowania I,
otrzymuję od mojej matki kroku. Ona planuje zabrać wszystkie moje późno
ojca skarbowych i właściwości ode mnie, ponieważ niespodziewane śmierci
mojego umiłowanego Ojca.

Tymczasem chciałem uciec z Afryki, w każdym miejscu na świecie, ale
ukryć mój paszport międzynarodowych i innych cennych dokumentów podróży.
Na szczęście ona nie odkryć, gdzie trzymałem Ojców plików, który zawiera
ważne dokumenty. Dlatego postanowiłem uciec do obozu dla uchodźców,
gdzie jestem obecnie ubiegających się o azyl w ramach prywatnych
organizacji charytatywnych na rzecz uchodźców w Wagadugu, w zachodniej
Republice połączenia kraju Burkina Faso. Chciałbym się z Tobą
skontaktować osobiście dla długoterminowych relacji, które mogą nas
prowadzić do silnego partnerstwa jeśli będziemy pracować z szczery umysł
w tej transakcji,

Mój ojciec błogosławionej pamięci złożone suma (US $ 3, 700, 000,00)
(trzy miliony siedemset tysięcy dolarów) w Banku z mojego nazwiska jako
krewny. Jednak będę do przodu was wszystkich niezbędnych dokumentów na
potwierdzenie przyjęcia mi pomóc w zakresie przesyłania i inwestycyjnej
funduszu. Jak możesz mi pomóc zainwestować pieniądze, bo będzie tak jak
do ukończenia studiów, przed wojną byłem w 1-szym roku na uniwersytecie,
kiedy kryzys zaczął. Po transakcji można zorganizować wycieczkę do
przyłączyć się w kraju po dokonaniu transakcji, aby umożliwić podzielają
nasze poczucie siebie,

Będziemy inwestować fundusz ja i ty, lub jeśli nie masz zamiaru pobytu
ze mną to będzie dla mnie przyjemność, aby zrekompensować Państwu 15%
całkowitej ceny za swoje usługi i salda są moje kapitału inwestycyjnego.
To jest powód, dla którego zdecydowałem się z Tobą skontaktować. Prosimy
wszystkie komunikaty powinny być poprzez ten adres e-mail tylko dla
celów poufnych.

Jak tylko otrzymasz pozytywną reakcję pokazano zainteresowanie będę
umieścić rzeczy do działania natychmiast. W świetle powyższego, będę
wdzięczny za pilną odpowiedź, wskazując na zdolność i gotowość do
obsługi tej relacji transakcji i szczerze.

I czekać na pilne i pozytywne odpowiedzi. Prosimy mieć to tylko do
siebie proszę Błagam cię nie ujawniać tych informacji do każdego
podmiotu, aż przyjdę do ciebie kraju po transakcji,

Odpowiedz tak, że natychmiast dam wam moje zdjęcie i więcej szczegółów
dotyczących transakcji,

Z poważaniem,

Helena Miss.

2. Data: 2011-10-18 03:37:12

Temat: Re: Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 01:44, Przemysław Dębski pisze:
> Odpowiedz tak, że natychmiast dam wam moje zdjęcie i więcej szczegółów
> dotyczących transakcji,
>
> Z poważaniem,
>
> Helena Miss.

Po polsku?

3. Data: 2011-10-18 06:30:34

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> pojawi się ten komunikat ode mnie, tylko, że zostały zobowiązane do zaufać
> ze względu na moją sytuację w obozie uchodźców,

Czuję się zazdrosną.

Qra

4. Data: 2011-10-18 06:57:05

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 01:44, Przemysław Dębski pisze:
> Najdroższy,

A po polsku to będzie tak:

Jesteśmy mafią, która potrzebuje szarych ludzików
do prania brudnych pieniędzy. Musimy wyprowadzać duże
kwoty (pochodzące np. z kradzieży, włamań na konta bankowe
itp) na bezpieczne konta, ale żeby utrudnić działania
organom ścigania, robimy to przez wykonywanie wielu
przelewów pośrednich przez konta 'zwykłych obywateli'.
Jeśli jesteś takim 'zwykłym obywatelem' to zgłoś się
do nas, my przelejemy na Twoje konto sporą sumkę
i przekażemy Ci numer konta, na który powinieneś
te pieniądze przesłać dalej. Oczywiście nie za darmo
- po drodze możesz sobie zatrzymać, powiedzmy 10%.
Oczywiście na początku transakcje będą niewielkie ...
Ale jeśli nie pojawi się u Ciebie w domu szybko policja
i nie zostaniesz oskarżony o współudział w przestępstwie,
to możliwe, że zobaczysz i coś większego ...

5. Data: 2011-10-18 07:16:16

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 08:57, zażółcony pisze:

> [...]
> kwoty (pochodzące np. z kradzieży, włamań na konta bankowe
> itp) na bezpieczne konta, ale żeby utrudnić działania

Ee, chyba nie.
Po mojemu. Jesteśmy gangiem który na przynętę pokazuje sporą sumkę.
Mógłbyś ją odebrać, ale pojawiają się jakieś problemy. Potrzeba twoich
wpłat, niewielkich w porównaniu z kwotą którą masz nadzieję otrzymać. A
potem jeszcze wpłat itd.
Przypomina to loterie SMSowe gdzie otrzymujemy wiadomość że wygraliśmy
samochód, a potem musimy tylko wysyłać SMS, aby np. odpowiedzieć w jakim
kolorze chcemy samochód, czy z pełnym bakiem paliwa itd.

6. Data: 2011-10-18 07:43:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> [...]
> samochód, a potem musimy tylko wysyłać SMS, aby np. odpowiedzieć w jakim
> kolorze chcemy samochód, czy z pełnym bakiem paliwa itd.

Wy chłopaki chyba macie jakąś awersję do kobiet.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2011-10-18 07:46:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Czuję się zazdrosną.

Nie chciałem Cię zranić.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2011-10-18 10:15:34

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-październik-11 w ramce <news:j7iekr$6d5$1@inews.gazeta.pl> pędzel
Przemysław Dębski zmalował:

> Najdroższy,
(...)
> Z poważaniem,
>
> Helena Miss.

No wreszcie Przemku. Znaczy Heleno.

9. Data: 2011-10-18 14:28:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Oct 2011 01:44:19 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Najdroższy,
> (...)
> Helena Miss.

Fajne. Ja to już tak parę razy dostałam pieniądze od jakiejś pani też.
Oczywiscie nie skorzystałam :-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

10. Data: 2011-10-18 18:01:26

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-18 09:46, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie chciałem Cię zranić.

Ty to jak Ty. Ale szczególnie mną wstrząsło, że dla Miski nie jestem już
jedyną najdroższą.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

zastanawia mnie jedna prosta rzecz
Oto słowa prawdziwe !!
o moja matko ***** zaglądam tu po latach
Środa się kłóci w TV.