Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY

11. Data: 2011-10-18 19:06:17

Temat: Re: Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-10-18 20:01, Qrczak wrote:
> Ty to jak Ty. Ale szczególnie mną wstrząsło, że dla Miski nie jestem już
> jedyną najdroższą.

Pewnie się zorientowała, że nie będzie mogła na Tobie dodatkowo zarobić,
oferując specyfiki na powiększenie penisa.

Tak więc sama rozumiesz - kontakt z P.D. zdecydowanie lepiej dla niej
rokuje ;-)

Piotrek

12. Data: 2011-10-18 19:16:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 21:06, Piotrek pisze:

> [...]
> zarobić, oferując specyfiki na powiększenie penisa.
>
> Tak więc sama rozumiesz - kontakt z P.D. zdecydowanie lepiej dla niej

No tak! Czyli Ixi jest z Miss Helen w zmowie. ;)

Ewa

13. Data: 2011-10-18 19:40:34

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-10-18 21:16, medea wrote:
> No tak! Czyli Ixi jest z Miss Helen w zmowie. ;)

Zastanawiałem się o co kaman ale już znalazłem wątek o rozmiarze, co to
ma znaczenie.

IMHO stracona szansa. Taki ładny flejm mógł z tego być, a może i paru
kandydatów na powiększenie by się znalazło ;-)
A tu taka porażka!

Piotrek

14. Data: 2011-10-18 19:44:14

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-18 21:06, niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> oferując specyfiki na powiększenie penisa.
>
> Tak więc sama rozumiesz - kontakt z P.D. zdecydowanie lepiej dla niej

Rozumiem. Zwłaszcza że Dębski poza tym pierwszym, jeszcze się może na by
na powiększenie piersi załapać chciał.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

15. Data: 2011-10-18 19:54:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> [...]
>
> IMHO stracona szansa. Taki ładny flejm mógł z tego być, a może i paru
> kandydatów na powiększenie by się znalazło ;-)

Ja po wyciągnięciu linijki i odmierzeniu odpowiedniej długości,
straciłam ochotę... na flejma. Raz na zawsze.
--

Paulinka

16. Data: 2011-10-18 19:56:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2011-10-18 21:06, niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

> Rozumiem. Zwłaszcza że Dębski poza tym pierwszym, jeszcze się może na by
> na powiększenie piersi załapać chciał.

Pozwól, że sprostuję. Na wydłużanie jeśli już.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2011-10-18 20:04:42

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-18 21:56, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

Już.

Qra

18. Data: 2011-10-18 20:18:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2011-10-18 21:56, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Już.

Boli !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2011-10-19 08:49:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 21:40, Piotrek pisze:

> [...]
>
> IMHO stracona szansa. Taki ładny flejm mógł z tego być, a może i paru
> kandydatów na powiększenie by się znalazło ;-)

Myślę, że na tej jednej próbie się nie skończy. ;)

Ewa

20. Data: 2011-10-19 08:50:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 21:44, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-10-18 21:06, niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

> Rozumiem. Zwłaszcza że Dębski poza tym pierwszym, jeszcze się może na
> by na powiększenie piersi załapać chciał.

Ale to dopiero wtedy, kiedy napisze do niego Mr Roger... czy jakoś tak.

Ewa

zastanawia mnie jedna prosta rzecz
Oto słowa prawdziwe !!
o moja matko ***** zaglądam tu po latach