Radziwiłowicz bez tajemnic

141. Data: 2011-10-27 12:18:58

Temat: Re: Radziwiłowicz bez tajemnic
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 14:12, zażółcony pisze:

> Cieszę się, naprawdę. Ja nie mogę powiedzieć, żebym doświadczył biedy,
> nie takiej, żeby np. nie mieć co do gara włożyć dzieciom przez tydzień
> i pożyczać od sąsiadów, brać w sklepie na krechę, czuć przerażenie
> na widok listy wymaganych podręczników, rozpacz na widok dziury
> w nowym ubraniu czy braku proszku do prania.
> Ale to się może zawsze zdarzyć. W mojej dużej rodzinie ludziom powodzi
> się naprawdę różnie. Czasami ludzie są mało obrotni, a czasem nie dają
> po prostu rady w obliczu np. nagłej, poważnej choroby małżonka itp.
> Życie, bywa różnie.

hehe, a wszystko to rozbilo sie oto, ze stwierdzilem jedynie iz moglbys
mniej czasu trolowac w necie, a spozytkowac go na wzrost aktywnosci
zawodowej, czy tez zarobkowej, dzieki ktorej byloby cie stac (i twoja
rodzine) na symboliczne hbo, ktore nie jest bynajmniej jakims olbrzymim
wydatkiem czy luksusem.
I teraz jeszcze przez ciebie, nawet te najglupsze z zawoduwy, mysla, ze
tata mnie bil i ze mama pewnie pila :(

142. Data: 2011-10-27 12:19:48

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się naprawdę różnie. Czasami ludzie są mało obrotni, a czasem nie dają
> po prostu rady w obliczu np. nagłej, poważnej choroby małżonka itp.

No to dobrze. Bo faktycznie zaczynałam się o Ciebie niepokoić po koleżeńsku.

--
Wyższa szkoła jazdy. Zarobić a nie narobic się.
http://pics.kuvaton.com/kuvei/hard_working_at_the_of

143. Data: 2011-10-27 12:20:07

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 14:12, Lebowski pisze:

> hehe, tak jakby na tym etapie rozwoju dzieci byly w stanie obiektywnie
> go ocenic.
> Ale podoba mi sie dyskomfort emocjonalny, ktory wyrazasz w swoich
> konfabulacjach na moj temat :)
> To znak, ze cos ci sie jednak nie zgadza.

Nie zgadza się jej ogrom pokładów pogardy, jaka z Ciebie wychodzi
w stosunku do ludzi, słabszych majątkowo ludzi.

Wiesz, bardzo wielu ludzi ufa, że człowiek w swojej głębi jest
po prostu dobry i chce pomóc słabszym. Jak natykają się w życiu
na osoby takie, jak Ty to bardzo starają się przebić przez
te pokłady pogardy, a nawet jeśli im się nie uda, to przynajmniej
chcą wiedzieć "dlaczego coś się zepsuło".

144. Data: 2011-10-27 12:25:14

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hahah Qro, czy ty zawsze musisz pazurem wydłubać wszystkie moje prywatne
> zabawy?? :-)))))))))))))
>
> (tak serio to lubię, jak ktoś bawi się łazem ze mną)

To dajemy!
Ja - kważnego ogóra, Trener się zapowiedział z flaszką...

Pisze się kto jeszcze?

Qra

145. Data: 2011-10-27 12:27:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To dajemy!
> Ja - kważnego ogóra, Trener się zapowiedział z flaszką...

Wychodzi na to, że z mojej strony ..... same zera :-P

MK

146. Data: 2011-10-27 12:30:09

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 14:27, Vilar pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wychodzi na to, że z mojej strony ..... same zera :-P
>
> MK

mówisz Twój bilans zawsze musi wyjasc na zero, chyba ze to zwrot w
podatku... :D

147. Data: 2011-10-27 12:35:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kju...suzi kju" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> mówisz Twój bilans zawsze musi wyjasc na zero, chyba ze to zwrot w
> podatku... :D

Oooo proszę Pani!
Zerowy bilans to wynik naszego wielkiego talentu do... wydawania :-)))),
czyż nie?

MK

148. Data: 2011-10-27 12:38:00

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 14:20, zażółcony pisze:

> [...]
> te pokłady pogardy, a nawet jeśli im się nie uda, to przynajmniej
> chcą wiedzieć "dlaczego coś się zepsuło".

http://jezyk-polski.cislo.pl/materialy/biblia/przypo
wiesc_o_talentach.htm

Swoich talentow takze nie chce ci sie rozmnozyc.
Zamiast zbierac z nich plony, to kazesz jesc rodzinie metaforyczna trawe.
Owszem, przezyja jakos na tym i pewnie ci podziekuja, bo mogli dostac
jeszcze mniej, ale to nie sa plony, na ktore talenty zostaly ci dane.
I to jest tylko moja uwaga.
Nawet by jej nie bylo, gdybys tej trawy nie uzasadnil, ze ciebie nie
stac, bo imo kogo jak kogo, ale ciebie stac.
Po twojej tworczosci tutaj bynajmnmiej wnosze, ze czasu masz wpizdu.
Natomiast pogarda, ktora odczuwasz lub Izka, sa tylko forma, ktora byc
moze na poziomie emocjonalnym do kogos przemowi.

149. Data: 2011-10-27 12:39:04

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 14:35, Vilar pisze:

> [...]
>>
> Oooo proszę Pani!
> Zerowy bilans to wynik naszego wielkiego talentu do... wydawania :-)))),

Tesz!!! ale na cebule do tej dżamrezy mogłabyś sie szarpnąć!

150. Data: 2011-10-27 12:39:54

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-27 14:25, Qrczak pisze:
> [...]
>
> To dajemy!
> Ja - kważnego ogóra, Trener się zapowiedział z flaszką...

hehe, ja moge dac po ryju, jak wypije ta flaszke :))

humor naszych czasow
No i koniec palikociarskiej zadymy z krzyżem.
Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY
zastanawia mnie jedna prosta rzecz
Oto słowa prawdziwe !!