Rafaello wg sassanach!

1. Data: 2002-05-07 17:43:31

Temat: Rafaello wg sassanach!
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

...pomozcie zgubilam gdzies przepis a obiecalam kumpeli ze go jutro zrobie !
Grzebalam w archiwum ale cos mi nie wychodzi i wcale nie moge go tam
znalesc! Moze ktos ma i moze mi podac. Bede bardzo wdzieczna.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-05-07 18:15:38

Temat: Re: Rafaello wg sassanach!
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@r...net.eu.org> wrote:

>....pomozcie zgubilam gdzies przepis a obiecalam kumpeli ze go jutro zrobie !
>Grzebalam w archiwum ale cos mi nie wychodzi i wcale nie moge go tam
>znalesc! Moze ktos ma i moze mi podac. Bede bardzo wdzieczna.

Sassanach zaprzeczala jakoby byla autorka......ale wychwalala
tort...autor nieznany blizej

Mysle ze chodzi o ten przepis

TORT RAFAELLO

1. BISZKOPT
> 5 bialek
> 5 zoltek
> 2/3 szklanki cukru
> 1 i 1/4 szklanki maki
> Rozgrzac piec do 180C/350F. Tortownice wysmarowac maslem i wysypac > maka, nie
bulka tarta. > Ubic mikserem bialka, i gdy srednio ubite, dodac po trosze 2/3
szklanki > cukru, ciagle ubijajac, az beda lsniace i geste, jak krem. Ciagle
ubijajac, > dodawac po jednym zoltku, miksujac 10 sekund pomiedzy. Dodac make i >
delikatnie wymieszac za pomoca lyzki, czy reka, juz bez miksera. Przelac > do formy,
piec az zloty i troszke zacznie odstawac od brzegow. Sprawdzic > patyczkiem.

2. MASA
1 litr Smietany 30 % (wystarczy 1/2 litra)
25 dkg bialej czekolady
Smietanfix (lub inny usztywniacz)
wiórki kokosowe
Biszkopt przekroic, jedna czesc pokruszyc. Czekolade
rozpuscic (w garnuszku na parze) i dodac 20 ml smietany. Reszte
smietany ubic ze smietanfixem, dodac do niej rozpuszczona czekolade i
pokruszony biszkopt. Mase wylac na druga czesc biszkoptu,
posypac wiórkami kokosowymi i wstawic do lodówki.

1. Data: 2002-05-08 10:58:14

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Oj nie to bylo ciasto na kruchym spodzie i przykryte tez ciastem ktore po
uprzednim zamrozeniu zcieralo sie na tartce a w srodek wkladalo sie kokos i
smietanke 30% tylko ile czego to nie pamietam i w tym problem....
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-05-09 20:11:05

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

RAFAELLO

Składniki:

1 biszkopt
2 paczki "Śnieżki"
2 paczki wiórków kokosowych (razem 200 g)
2-3 białe czekolady
1 paczka płatków migdałowych (lub startych migdałów) - 100 g
Przepis:
Śnieżki ubić z mlekiem. Czekoladę stopić i po lekkim przestudzeniu dodać do
ubitej śmietany. Do masy dodać 1 ? paczki wiórków oraz migdały.
Masę wylać na biszkopt włożony do formy, posypać pozostałymi wiórkami i
wstawić do lodówki.
Wskazówki i uwagi:
Rafaello najlepsze jest następnego dnia.
Nadesłał(a): Rena , dnia: 2001-02-02
Źródło / autor: gr.dyskusyjna pl.rec.kuchnia, autor:"damen"

1. Data: 2002-05-10 19:48:55

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za przepisy ale nie o tort mi chodzilo.......a swoja droga
ten przepisik ktorego poszukiwalam juz mi sie znalazl...
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-05-10 19:58:26

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@r...net.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> ten przepisik ktorego poszukiwalam juz mi sie znalazl...

To moze podasz go na grupie? Wydaje mi sie, ze takiego jeszcze tu nie bylo.

Pozdrawiam
Lilla

Re: ANETEK ODEZWIJ SIE!
Re: [OT] czy to po holendersku?
Najlepszy kuchenny sprzet - szybko i tanio
Kostka margaryny - ile gr?
pyszna salatka