Re: Rak? albo nie? - PRZEPRASZAM GOSIE

From: "Marcin" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rak? albo nie? - PRZEPRASZAM GOSIE
Date: Mon, 20 Nov 2000 12:00:39 +0100

Użytkownik <r...@m...uni-mainz.de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> ktorych sie odniosles nie zostaly napisane przeze mnie tylko przez
niejakiego
> Radeckiego, ktorego staralam sie napomniec. Moj stosunek do problemu Ewy
> poznalbys gdybys dokladniej czytal odpowiedzi.
> Pozdrawiam
> Gosia

Pokornie proszę o wybaczenie wziołem treść czyjegoś postu za Twoje
autorstwo. Tak to jest gdy jest sie NOVY :-)), pisze z pracy i na dodatek
nie czyta dokładnie, choć wiem, że mnie to nie usprawiedliwia. Odpowiedź
Gosi, z którą się zgadzam skasowałem i tak wyszło - głupio mi.
Przeparszam

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl