Rak jelita grubego

1. Data: 2004-05-09 08:27:02

Temat: Rak jelita grubego
Od: "Zaklad.uslug.hydeauliczno.gazowy" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do Was ogromna prośbę otóż potrzebuje porady.
Moja babcia (64l) od października w tajemnicy przed nami borykała się z
problemem wydalania stolca,kazdorazowemu wydalaniu towarzyszyło krwawienie.
Na poczatku podejrzewala chemoroidy ale niestety trwalo to do kwietnia kiedy
to dopiero się o tym dowiedzieliśmy. Badanie koloskopowe wykazało dwa polipy
oraz bardzo duży guz w jelicie grubym 18cm od zwieraczy. Operacja wycięcie
odcinka jelita grubego z w/w guzem oraz profilaktycznie usunięcie jajnikow
ktore to znajdowaly sie bardzo blisko chorego jelita. Podejrzeniu również
padly węzły chłonne z których to pobrano wycinnek do badania. Na wątrobie
zauważono jakiś niewielki znak operacyjnie nie do usunięcia. Zalecenia
lekarza prowadzącego to chemioterapia, tutaj pytanie do Was czyjest jakas
inna możliwość leczenia niż wspomniana i jakie są szanse.

Z górty bardzo dziękuje za podjęcie tematu

Pozdrawiam
Sebastian

2. Data: 2004-05-10 13:51:52

Temat: Re: Rak jelita grubego
Od: "gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inna możliwość leczenia niż wspomniana i jakie są szanse.
>
> Z górty bardzo dziękuje za podjęcie tematu

Jest jeszcze cos takiego jak laseroterapia.
Musisz o tym poczytac
Pozdrwiam gosia

masc na pieprzyki?
poszukuje masc