Re: Rak - mówić czy nie.

Data: 2010-04-06 05:53:33
Temat: Re: Rak - mówić czy nie.
Od: "Krysia" <...@...c>

Cała prawda zawarta w PS .Odpowiadam jako osoba najbardziej zainteresowana
,bo
przeszłam ciężkie leczenie onkologiczne w Gliwickiej Klinice
,chemioterapię,mastektomię , naświetlania. Wyniki histopatologiczne
otrzymałam bezpośrednio od chirurga w gabinecie ,w cztery oczy/nowotwór
złośliwy z przerzutami do węzłów/ .Brakło mi w tym momencie ręki osoby
bliskiej,mąż był za drzwiami na korytarzu . O spodziewanym przecież wyniku
,który wypierałam ze świadomości, powiedziałam w samochodzie i rozkleiłam
się na całe 2 godziny powrotu do domu.Piękne słowa wsparcia,które usłyszałam
od niego pomogły mi się pozbierać.
To było 10 lat temu ,żyję całkiem nieżle ,przytulam wnuka i cieszę się
każdym dniem.
Chory dobrze wie ,co mu jest ,nawet jak nie powiedzą .To co mówi to taka
forma wewnętrznego
uspokajania. Bo trzeba zawsze zostawić cień nadziei ,przecież rak jest
uleczalny .Nie traktujmy go jak wyrok