Rak trzustki - leczenie

1. Data: 2003-05-06 09:40:09

Temat: Rak trzustki - leczenie
Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

U znajomej (osoba po 70-tce) wykryto raka trzustki z przerzutami do węzłów
chłonnych. Od pewnego czasu skarżyła się bowiem na bóle brzucha. Wiem, że to
trudne w leczeniu schorzenie ale czytałem coś o jakimś nowym leku GCB oraz o
wymyślonej przez brytyjczyków światłoterapii... tak czy inaczej chciałem
zapytać czy są jakieś (może nowe?) metody leczenia, które mogły by dać tej
osobie większą szansę na wyleczenie? (większą niż tylko bezczynne czekanie)
Czy chemioterapia i naświetlanie nie dają żadnej nadziei?
Lekarze (jakieś takie dziwne ludzie chyba) odradzali zabieg operacyjny ale
nic więcej nie doradzili... dlatego pytam tu. Może są jacyś wybitni
specjaliści od tych spraw w naszym kraju?

Z góry dziękuję za wszelkie szybkie porady, informacje i pomoc!

2. Data: 2003-05-07 10:00:22

Temat: Re: Rak trzustki - leczenie
Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

> Z góry dziękuję za wszelkie szybkie porady, informacje i pomoc!

Nie ma tu nikogo, kto by mógł odpowiedzieć na moje pytania???

3. Data: 2003-05-07 11:41:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003, -=Przemek=- wrote:

> Nie ma tu nikogo, kto by mógł odpowiedzieć na moje pytania???

pytanie jest bardzo trudne. Zasadniczo rak trzustki zwlaszcza
z przerzutami nalezy do najpowazniejszych i trudnych do leczenia.
Nalezy wiec pytac rzeczywiscie doswiadczonych onkologow zajmujacych
sie tymi nowotworami.

Ja nie podejme sie rzeczowej i odpowiedzialnej odpowiedzi na to
pytanie.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl