Raki i woda z cytryna?

11. Data: 2008-02-15 12:51:42

Temat: Re: Raki i woda z cytryna?
Od: GIGA TRÓLL <t...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> Wybacz Magdo, ze zacytuję, ale chyba warto.
> ;-)
> pozdr. Jerzy
jurek ty donosicielska szmato

12. Data: 2008-02-15 22:13:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bastion napisał(a):

> Do czego byla ta woda z plasterkiem cytryny?

do polewania sobie fujary po bzykaniu kelnera

13. Data: 2008-02-17 00:37:13

Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do polewania sobie fujary po bzykaniu kelnera

Witam
Zsaskok, mylsalem ze lewica umarla smiercia naturalna.

14. Data: 2008-02-17 16:46:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bastion napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Zsaskok, mylsalem ze lewica umarla smiercia naturalna.

Twoja staryca ómarła śmierciom nienaturalnom jak jom wyruhali na dworcu.
Arzeby nie było OT, to ruhali jom na raka.

15. Data: 2008-02-17 22:26:11

Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja staryca ómarła śmierciom nienaturalnom jak jom wyruhali na dworcu.
> Arzeby nie było OT, to ruhali jom na raka.

Jestes w mylnym bledzie.

16. Data: 2008-02-22 14:36:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bastion napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jestes w mylnym bledzie.

Poczekaj chwilę - spytam twoją siostrę (jak wróci z dworca).

Kibeby - potrawa z czasów dzieciństwa
Re: bllllllbppp
Re: bllllllbppp
jak się robi lasagne??