Ranking Suplementów

21. Data: 2002-04-28 10:57:05

Temat: Re: Ranking Suplementów
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co do HMB to zbytnio nie mogę się jeszcze wypowiedzieć (mam zamiar
> wypróbować ten środek w najbliższym czasie), ale dwóch moich znajomych
brało
> ten suplement i byli z niego bardzo zadowoleni. I nie stosowali go przez
> kilka miesięcy, aby zobaczyć efekty, ale już po kilku dniach czuli, że to
> działa. A efekty sam widziałem. Jak na suplement to naprawdę niezłe. Jeden

To był tzw. efekt placebo. Występuje w 30-40% przypadków. NIE MA
empirycznych badań na ludziach udowadniających działanie HMB. Na
samopoczucie Twoch kolegów wpływa tak wiele czynnuków, że dopóki ich nie
wykluczymy, nie możemy być pewni, że to właśnie HMB
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

22. Data: 2002-04-28 10:57:24

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veno" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> której
>
> No i jeszcze strzeżmy się Fitmax'a. :-)

Dlaczego???

23. Data: 2002-04-30 08:52:33

Od: "Veno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego???

Bo nie słyszałem jeszcze ani jednej pozytywnej opinii na temat tej kreatyny.
:-) A poza tym kreatyna w jednym pojemniku z ww prostymi to moim zdaniem
kiepski i niepraktyczny pomysł.

Pozdrawiam - Veno
PS. Stosowałeś kreatynę tej firmy?

24. Data: 2002-04-30 09:01:30

Od: "Veno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samopoczucie Twoch kolegów wpływa tak wiele czynnuków, że dopóki ich nie
> wykluczymy, nie możemy być pewni, że to właśnie HMB

Dzięki Wam za opinie w tej sprawie. Wiecie, chyba mnie skutecznie
zniechęciliście. :-) Nie mam tyle kasy, aby eksperymentować czy dany środek
działa czy nie, więc raczej nie kupię tego suplementu. Tylko pozostaje
pytanie co kupić innego? Wykluczając kreatynę i gainer'a. Co polecacie? Co
sądzicie np. o BCAA? (a co do firmy to chyba teraz postawię na Inkosport,
słyszałem że mają baaaaardzo dobre produkty).

Pozdrawiam - Veno

25. Data: 2002-04-30 10:36:19

Temat: Re: OTRanking Suplementów
Od: "Veno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie do konca masz rację. Efekt kreatyny CAŁKOWICIE mija po 2-3 tygodniach
od
> odstawienia. Zwiększony obwód w bicepsie to czysta woda. Kreatyna powoduje
> nasycenie mięśni wodą i dzięki temu natychmiastowy (w przypadku ładowania
po
> 2-4 dniach) wzrost ich rozmiarów i siły.

Czy ja napisałem coś sprzecznego z Twoją odpowiedzią? :-) Masz rację, że na
początku kuracji zwiększony obwód w ramieniu to woda, ale w trakcie cyklu
dzięki działaniu kreatyny dodatkowe cm to już głównie sama tkanka mięśniowa.
Ten 1cm, który uzyskałem dzięki temu cyklowi to czysty mięsień, a nie woda.
Tzn. ten 1cm został (w sumie w czasie cyklu przybyło mi 1,5cm). Nie można
mówić, że te wszystkie centymetry to tylko woda, która "odpłynie" po paru
tygodniach od zakończenia cyklu. Jeśli by tak było to kreatyna byłaby tylko
"zabawką", dzięki której jesteśmy więksi i silniejsi przez jakiś okres
czasu, a potem powracamy do stanu sprzed cyklu, a tak przecież nie jest.

> Jedyne TRWAŁE efekty jakie daje kreatyna polegają na tym, że dzięki
> chwilowemu zwiększeniu siły ćwiczysz większymi ciężarami i bardziej
> efektywnie. To zwiększone obciążenie powoduje większe przyrosty masy
> mięśniowej, które zostają także po odstawieniu kreatyny.

No nie tylko dlatego. Większa koncentracja kreatyny w kom. mięśniowych, a
właściwie jej pochodnej fosfokreatyny powoduje szybszą resyntezę
trójfosforanu adenozyny, co owocuje nie tylko zwiększeniem siły. Dzięki temu
w czasie treningu powstaje mniej kwasu mlekowego, dzięki czemu czas na
regeneracje skraca się. Poza tym zwiększenie objętości komórek mięśniowych
powoduje duże napięcie wewnątrzkomórkowe co jest sygnałem anabolicznym
pobudzającym wzrost komórek mięsniowych (jest to coś jakby reguła przekory w
chemii, tzn. w naszym przypadku jeśli napięcie wewnątrzkomórkowe zwiększa
się, to w komórce zachodzą takie zmiany, które spowodują zmniejszenie tego
napięcie, czyli zachodzi właśnie wzrost komórki). Poza tym w wodzie reakcje
chemiczne zachodzą zwykle szybciej, a w tym także reakcje anaboliczne.
Dzięki większej ilości wody w komórkach procesy anaboliczne zostają
przyspieszone. Dzięki temu wszystkiemu kreatyna zwiększa potencjał masy
mięśniowej, jaką można uzyskać w określonym czasie, jednak aby wykorzystać
ten potencjał trzeba jednocześnie zwiększyć ilość dostarczanych "materiałów
budowlanych", czyli białek, a także źródła energii, czyli węglowodanów i
jeszcze wielu
innych pomocniczych substancji, o których nie można zapomnieć w czasie
przyjmowania kreatyny, a o czym ludzi przyjmujacy ten suplement bardzo
często zapominają, albo po prostu to o tym nie wiedzą.

> Zjadłem już z półtora kilograma kreatyny i widzę to także po sobie.

No, ja prawie połowę tego co Ty. :-) Najpierw 60 kapsułek (1 gramowych)
Hi-Tec'a, potem 100g Olimpu (tabletki), potem puszka (proszek) Megabol'a
(250g rozłożona na 2 cykle) i ostatnie 2 cykle po 100 tabletek Olimpu każdy.
Megabol właściwie nic mi nie dał (kiepską mają kreatynę, już od wielu osób
słyszałem, że ten suplement Megabol'a jest beznadziejny). Tak szczerze
mówiąc to jestem najbardziej zadowolony z dwóch ostatnich cyklów i one mi
najwięcej dały. Pierwsze cykle z kreatyną to takie poznawanie tego
suplementu. Z każdym kolejnym cyklem człowiek uczy się jak go stosować i
jeszcze więcej z niego "wyciska". :-)

> Kreatyna może być szkodliwa jeżeli jej przyjmowaniu nie towarzyszy picie
> bardzo dużych ilości wody. Kreatyna tak bardzo uwadnia mieśnie, że jeżeli
> nie dostarczysz jej większej ilości płynów to pobierze je z organizmu
> odwadniając go. Wyssie wodę np z krwi i wtłoczy ją do mięśni. Odwodnienie
> jest bardzo szkodliwe.

O, a o tym, że kreatyna pobiera wodę z organizmu, jeśli nie dostarczymy mu
jej z zewnątrz, nie wiedziałem. Myślałem, że po prostu komórki zostaną nie
nawodnione. Ale ogranizm musi mieć chyba jakiś mechanizm obronny, żeby za
dużo tej wody z organizmu nie zostało wessanych do komórek mięśniowych? W
pewnym momencie musi się przecież zatrzymać ten proces odwadniania?

Pozdrawiam - Veno

26. Data: 2002-04-30 17:00:37

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samopoczucie Twoch kolegów wpływa tak wiele czynnuków, że dopóki ich nie
> wykluczymy, nie możemy być pewni, że to właśnie HMB

były przeprowadzone badania w roku 2000nym na grupie futbolistów amerykanskich
ale niestety przeprowadził te badania producent:))),stwierdzono brak skutków
ubocznych ,redukcja tkanki tłuszczowej u osób kuz szczuplych i przyrost suchej
masy miesniowej o 1 % .czyli potwierdzili swoje pobozne zyczenia :)))

szkoda kasy na hmb!!!!!

27. Data: 2002-05-01 07:39:24

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kreatyny.
> :-) A poza tym kreatyna w jednym pojemniku z ww prostymi to moim zdaniem

Nie. Używałem tabletek Olimpu, 100% monohydratu niemieckiego Alexa i to samo
amerykańskiej GNC. Nie widzę różnicy pomiędzy nimi. Wszystkie powodują 3-4
kg zwiększenia wagi po 3-4 dniach ładowania.

28. Data: 2002-05-01 07:41:22

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sądzicie np. o BCAA? (a co do firmy to chyba teraz postawię na Inkosport,
> słyszałem że mają baaaaardzo dobre produkty).

Najtańsze BCAA w PL to chyba MLO w opakowaniu 325. Nie wiem na ile to ma
znaczenie i co to daje. Wydaje mi się, że jeżeli ktoś się dobrze odżywia to
może się obejść bez tego typu wynalazków. Cieżko stwierdzić ich efekty bo
nie są tak wyraźne jak po kreatynie.

29. Data: 2002-05-01 07:42:21

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
suchej
> masy miesniowej o 1 % .czyli potwierdzili swoje pobozne zyczenia :)))

1% to można mieć w kilkanaście dni bez żadnych suplementów. Faktycznie
szkoda kasy.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072

Prosze wyjasnijcie mi co to jest...?
zdaje sie tego szukałeś:
Pytanie o dietę po usunięciu woreczka żółciowego.
Spalanie tłuszczu
[montignac] Muesli domowej roboty