Data: 2011-01-13 20:49:45
Temat: Re: Raport MAK
Od: Stalker <t...@i...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
On 13 Sty, 21:36, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 13 Jan 2011 21:26:41 +0100, vonBraun napisał(a):
>
> > Dokładnie o tym piszę. To prawdopodobny scenariusz. "Niestety" dla
> > Ciebie uważam, że pod podobną presją był pilot polski.
>
> A jeśli nawet? - przecież ta ew. presja i tak pokrywała się intencyjnie z
> komunikatami z wieży "jesteś na kursie, jesteś na ścieżce".
> Pilot miał obowiazek kierowac się komunikatami z wieży w tej konkretnej sytuacji,
> ignorując ostrzeżenia systemu TAWS.
To jest akurat bzdura totalna.
Komunikaty z tak wyposażonej wieży w takich warunkach to jest po
prostu takie:
" chyba ci dobrze idzie, ale jakby co to sam chciałeś "
> Czyli ew. presja na lądowanie ze strony
> "osób na pokładzie" i tak nie miała wpływu na decyzję pilota, nawet gdyby
> zaistniała.
> Logiczne.
O matko....
Stalker
|