Data: 2011-01-13 20:52:20
Temat: Re: Raport MAK
Od: glob <r...@g...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
medea napisał(a):
> W dniu 2011-01-13 21:14, vonBraun pisze:
> > Nie ma znaczenia jak lecieli i czy byli wyszkoleni. Jak wspomnia�em,
> > nie znam si�, niemniej zak�adam, �e ka�dy "podmiot" czyli z jednej
> > strony pilot a z drugiej strony obs�uga lotniska uczestnicz�cy w
> > procedurze l�dowania ma swoje procedury bezpiecze�stwa. Jak widzimy
> > raport dotyczy analizy zachowa� pilot�w, natomiast podkre�la si� w
> > Polsce brak wiedzy na temat procedur i przyczyn okre�lonych zachowa� u
> > kontroler�w. A hipoteza, kt�ra wydaje mi si� prawdopodobna brzmi, �e z
> > obu stron by�y naciski na l�dowanie.
> > Czy obs�uga lotniska nie mia�a prawa/obowi�zku i wreszcie zasadniczych
> > POWOD�W aby wstrzyma� l�dowania?
>
> Najwi�kszym problememi skandalem IMO jest to, �e MAK prowadzi�a
> praktycznie SAMODZIELNE dochodzenie i wyda�a werdykt jakby nie by�o te�
> we w�asnej sprawie, poniewa� jako instytucja odpowiedzialna og�lnie za
> stan lotnictwa w Rosji (pozwolenia na loty, kontrola lotnisk, samolot�w
> itd. itp.) by�a mocno zainteresowana tym, �eby nie wysz�y �adne b��dy
ze
> strony rosyjskiej, nawet je�eli nie by�y zamierzone (zamach) albo nawet
> wynika�y powiedzmy z dobrej woli (bo wiedzieli �e Polakom zale�y, wi�c
> np. odpu�cili troch� procedury ze wzgl�d�w politycznych - przecie�
mog�o
> tak byďż˝).
> I w sumie ja jako przeci�tna obywatelka mam pretensje do polskich w�adz,
> �e nie ubiega�y si�, albo robi�y to zbyt nieudolnie, o dost�p do
> materia��w i w og�le do �ledztwa.
>
> Ewa
Histeryzujesz kobieto;)))
|