Ratunku! wykonanie szczepionki w Wwie ..

1. Data: 2004-02-07 10:54:21

Temat: Ratunku! wykonanie szczepionki w Wwie ..
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłem sobie autoszczepionkę i chcę zacząc aplikować. Mam do wykonania 14
podskórnych i 15 domięśniowych zastrzyków zgodnie z kalendarzykiem
(przeciętnie co drugi dzień powszedni). Problem jest taki, że nikt nie chce
mi ich zaaplikować, nawet prywatne przychodnie.
Możecie poradzić, kto wam aplikowal szczepionkę lub gdzie można zrobić tanio
szczepienia z własnego materiału (Kabaty, Ursynów). Może czyta to jakaś
studentka medycyny/ pielęgniarka z pewnym doświadczeniem w robieniu
zastrzyków, bywająca lub mieszkająca na Kabatach, która chciałaby mi je
wykonać (kwestia zapłaty do uzgodnienia)

2. Data: 2004-02-08 09:32:19

Temat: Re: Ratunku! wykonanie szczepionki w Wwie ..
Od: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:c02g2n$h3d$1@mamut.aster.pl...
> [...]
> zastrzyków, bywająca lub mieszkająca na Kabatach, która chciałaby mi
je
> wykonać (kwestia zapłaty do uzgodnienia)

A co to ta "autoszczepionka" i czemu nikt ci nie chce jej podać?

--
Pozdrufy
Didlo

3. Data: 2004-02-08 12:47:39

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to ta "autoszczepionka" i czemu nikt ci nie chce jej podać?

Autoszczepionka wykonywana jest indywidualnie dla każdej osoby na bazie
wyhodowanych szczepów bakterii z pobranego od danej osoby wymazu. To
praktycznie jedyna skuteczna metoda na pozbycie się gronkowca złocistego, na
dodatek budząca kotrowersje wśród lekarzy. Więcej w archiwum grupy.

Nikt nie chce robić zastrzyków z autoszczepionki, właśnie ze względu na
jednostkową produkcję dla mnie - tylko bakteriolog wie, co mi przygotował i
to nie do końca. Lekarze nie chcą brać odpowiedzialności za aplikowanie
szczepionki, o której niewiele wiedzą. Ja to chromolę, bo szczepionkę
przygotował mi porządny zakład, tylko jest daleko od mojego miejsca
zamieszkania i nie mogę sobie pozwolić na 29 wycieczek tylko po wykonanie
prostego zastrzyku.

4. Data: 2004-02-09 08:55:23

Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
1. czy koniecznie Kabaty?
2. czy może być to w godzinach popołudniowych? - pracuję do 17.00 na Woli
:-((
3. sama zastanawiam się nad autoszczepionką, podasz mi namiary w Wwie na
tego lekarza?

pozdrawiam, Magda

5. Data: 2004-02-09 18:21:13

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. czy koniecznie Kabaty?
> 2. czy może być to w godzinach popołudniowych? - pracuję do 17.00 na Woli
> :-((

Kabaty lub Mokotów, kończę pracę o 17-tej i przez Centrum w korki raczej nie
chcę się przepychać 29-razy.

> 3. sama zastanawiam się nad autoszczepionką, podasz mi namiary w Wwie na
> tego lekarza?

Ul. Inżynierska 1/15

619 23 94

www.badbak.z.pl