Raz zachwiana psychika jużawsze będzie narażona

1. Data: 2003-03-26 07:40:05

Temat: Raz zachwiana psychika jużawsze będzie narażona
Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz porządnie rozchwiana psychika jużawsze będzie podatna na stresy, zaburzenia,
załamania itd...
Oczywiście mowa nie o chwilowym stersiku, ale potężnym stresie, depresji, czy innym
zaburzeniu.
JA zawsze już bezie musiało się pilnować...
Czy tak?

1. Data: 2003-03-26 08:27:50

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Mar 2003 08:40:05 +0100, d.v.\(r\) wrote:

> [...]
innym zaburzeniu.
>JA zawsze już bezie musiało się pilnować...

Cierpie Na depresje psychogenna. Wiem, ze bedzie trzymala sie mnie az do konca.
Musze nauczyc sie z nia zyc.

pozdrawiam,

Magda N

1. Data: 2003-03-26 08:35:50

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik "Magdalena Nawrocka"
<m...@w...fr> po krótkim namyśle nic nie
mówiąc powiedział w wiadomości 20030326082725.SNZJ7634.viefep11-int.chello.at@jupit
er...

> załamania itd...
> innym zaburzeniu.
>

> Cierpie Na depresje psychogenna. Wiem, ze bedzie trzymala sie mnie az do konca.
> Musze nauczyc sie z nia zyc.

A nawet niestety ją polubić, bo tu to wiadomo jak z lekami. Trzeba, poprostu sobie w
lustro spojrzeć i powiedzieć - tak, ma
to i to, i co z tego - powinno pomóc - być świadomym swojego zaburzenia psychogennego
i zaakceptować jej - wtedy jakoś się je
zwalczy, mówić o tym - to nie wina chorego, więc nie ma co się o cokolwiek obwiniaać
- tą są różne skutki często długotrwałej
niepewności, stresów, przykrości, ale to już inna historia.
Nie poddawać się! - i cieszyć się na siłe z czegokolwiek, a innych głupoli trakltować
jako tzw. niewiarygodny autorytet - DA
SIE TEGO NAUCZYC - Pozdrawiam.
Ps. Pozdrowienia dla miejscowości RIS ORANGIS - pod Paryzżem, mam tam baaaaaardzo
miłe wspomnienia.(tam na kościele sobie
francuzi posadzili drzewa... :))

1. Data: 2003-03-26 08:59:04

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) napisał(a):
> Cierpie Na depresje psychogenna. Wiem, ze bedzie trzymala sie mnie az do
konca.

> Musze nauczyc sie z nia zyc.

Hej,
to przynajmniej wiesz, co masz :]
a jak nazwac przejmowanie sie kazda glupota i robienie czarnych scenariuszy
na wszystko? I to tak od urodzenia?
Tez musialam nauczyc sie z tym zyc, a nawet to polubic, inaczej bym zglupiala
(do reszty ;))

Pozdrawiam
Hania

1. Data: 2003-03-26 11:57:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

usun to napisał:

> [...]
> Oczywiście mowa nie o chwilowym stersiku, ale potężnym stresie,
> depresji, czy innym zaburzeniu.
> JA zawsze już bezie musiało się pilnować...

Dla mnie bardziej to podpada pod wykorzystanie wyuczonej i SPRAWDZONEJ
(dzialanie na otoczenie, na siebie) roli - ja tam jestem za wolna wola
;).

Flyer

1. Data: 2003-03-26 12:01:46

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
scenariuszy
> na wszystko? I to tak od urodzenia?
> Tez musialam nauczyc sie z tym zyc, a nawet to polubic, inaczej bym

- a nie lepiej zacząć przejmować się tylko istotnymi rzeczami i zacząć robić
bardziej różowe scenariusze?

1. Data: 2003-03-26 13:37:35

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox <p...@w...pl> napisał(a):

> - a nie lepiej zacząć przejmować się tylko istotnymi rzeczami i zacząć robić
> bardziej różowe scenariusze?

..a pewnie, pewnie, tylko, ze jak robisz za_rozowe, ktore w rzeczywistosci
dostaja jakichs sinych romiencow, to z powtotem robisz te czarne po to, zeby
choc od czasu do czasu sie milo "rozczarowac" ;))

Pozdrawiam
Hania

1. Data: 2003-03-26 20:43:25

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d.v.(r)" <ofc(usun to)@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy innym zaburzeniu.
> JA zawsze już bezie musiało się pilnować...

A ja mam wolny wybor: albo bede sie zamartwiala,dolowala..i tak juz do konca
zycia, albo...wykorzystam zycie na Maxa..ostatnio wybieram to drugie...mam
przeciez wybor ..co nie? ;-)
(dzis po pogrzebie cioci, pomyslalam...jestes i cie nie ma..wiec pozyj sobie
jak najlepiej)

Pozdr.
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-03-26 21:40:52

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeby
> choc od czasu do czasu sie milo "rozczarowac" ;))

- wiadomo, że ani czarna, alni różowa wizja świata na dłuższą metę się nie
sprawdza(ani nawet na krótką:). Dlatego napisałem "bardziej różowe".

1. Data: 2003-03-26 22:03:49

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy innym zaburzeniu.
> JA zawsze już bezie musiało się pilnować...

Co oznacza słowo "zawsze"?
Jeśli chcesz się go trzymać to można by napisać Twój post nieco inaczej:
Raz porządnie naprawiona psychika już ZAWSZE będzie odporna na stres,
zaburzenia, załamania itd......

Prawda, że przyjemniej jest popatrzeć na to z tej strony :-) Pozdrawiam

ankiety
test2
test
Rzeczywistość, nierzeczywistość, czyli co potrafi stworzyć umierający z niedotlenienia mózg i co potrafi znieść człowiek
prozac