Re:

31. Data: 2000-04-27 10:05:51

Temat: Re: Re:
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:

> Nie wiem czy inni uzytkownicy tej listy chcieliby o tym czytac:-)))
> Ale krotko Ci odpowiem, zeby nie zanudzac innych:
> Ascendent to "obszar" nieba,
> ktory pojawia sie nad horyzontem w chwili Twoich narodzin
> ("wschodzi").

Hmmm... no tak, powienienm sie byl domyslic: Et ascendit in caelum: sedet
ad dexteram Patris. Et iterum venturus est cum gloria judicare vivos, et
mortuos: cujus regni non erit finis.

> Okresla Twoje cechy (jak jestes postrzegany przez innych ludzi)
> i to czasem bardziej lub na rowni z polozeniem Slonca
> (popularny "znak Zodiaku")
> To tyle i przepraszam wszystkich, ze nie na temat.
> To takie moje male hobby.
> Pozdrawiam
> --
> Ewa

Wybacz pytanie (na prawde nie jest zlosliwe): czy Ty w to wierzysz?
--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

32. Data: 2000-04-27 11:25:44

Temat: Re: ortografia
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Podziwiam osoby (mówię ogólnie, a nie o Dorocie), które oburzają się
> publicznie na ortografię u innych - Ci dopiero się muszą pilnować, aby nie
> zrobić błędu, a potem czerwienić, jeśli się coś "przytrafi":-))

Raz komus (nawet pamietam komu :-) ) zwrocilem uwage. Teraz tylko o
nieortograficznym delikwencie sobie swoje pomysle i tyle.
Ale zawsze listy po napisaniu jeszcze raz czytam zanim klikne 'send'.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

33. Data: 2000-04-27 23:00:34

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Raz komus (nawet pamietam komu :-) ) zwrocilem uwage. Teraz tylko o
>nieortograficznym delikwencie sobie swoje pomysle i tyle.

Jeśli już wypominamy, to niedługo potem przyszła Krycha na Matyska:-), ale
już nie pamiętam, czy w rewanżu zwróciłem Matyskowi uwagę?:-)

Pisanie na klawiaturze jest jednak trochę powolniejsze niż myśli, które
chcemy przesłać np. piszemy wyraz na "ch", a już myślimy o wyrazie na "h" -
w tym wg.mnie tkwi problem (przynajmniej mój).
Bazgranie długopisem jest o tyle ortografiokorzystne, że wywiera presję
większego skupienia na samej czynności pisania.

Z komputerowego korektora nie da się korzystać, jeśli zaczynają się
przeplatać polskie znaki z bezogonkowymi - dlatego ja nie korzystam.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

34. Data: 2000-04-27 23:02:38

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście - prezydent to wizytówka, powinna byc w miarę gustowna :-)

:-)To może wybierzemy któregoś z Iglesiasów? Najlepiej obydwóch, ładnie by
się uzupełniali i "w dobrym guście" jest mieć latynoskie rysy i głos.
Ale to byłoby dość drogo.
Kobiety oczywiście bardziej nadają się do celów reprezentacyjnych (np. pani
Czeszka Madeline:-)) niestety "wychodzą" jeszcze drożej:-)
Najtaniej i najlepiej namalować sobie prezydenta na jednej wielkiej
wizytówce - taki obraz ładnie by się prezentował, nie mówiłby do dziadów
(zgodnie z przysłowiem) to i z błędami językowymi mielibyśmy spokój.
:-)

>I tak EB zawsze pozostanie najgorszym z wszystkich piw ;-)

:-)
żywcem ich wszystkich!, żywcem!

Anarcholik
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

35. Data: 2000-04-28 04:04:30

Temat: Odp: ortografia
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Najlepszą metodą jest podawanie w odpowiedzi formy poprawnej bez zwracania
> uwagi autorowi, polecam.

Właśnie, przed chwilą, Piotr to zastosował.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

36. Data: 2000-04-28 07:52:15

Temat: Odp: Re:
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybacz odpowiedź:
Na tyle, na ile pomaga mi w zyciu:-)))
Ewa
--
Użytkownik Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:3...@m...iw.lodz.pl...

37. Data: 2000-04-28 09:24:29

Temat: Re: Odp: ortografia
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Właśnie, przed chwilą, Piotr to zastosował.

Wychodowalismy na grupie korektora ;-)
Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

38. Data: 2000-04-28 09:26:53

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Jeśli już wypominamy,

Ja nic nie wypominam! Ja tylko potwierdzam, ze jak sie kogos upomina to
potem trzeba znacznie bardziej uwazac.

> to niedługo potem przyszła Krycha na Matyska:-), ale
> już nie pamiętam, czy w rewanżu zwróciłem Matyskowi uwagę?:-)

Ja tez nie :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

39. Data: 2000-04-28 09:44:18

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisal:

> :-)To może wybierzemy któregoś z Iglesiasów? Najlepiej obydwóch, ładnie by
> się uzupełniali i "w dobrym guście" jest mieć latynoskie rysy i głos.
> Ale to byłoby dość drogo.

Wpuszczanie mnie w polityke może być ryzykowne - mam na nia dość
specyficzny pogląd ;-)
Polityka to powinno być hobby, nie zawód - czyli kandydat ma być
bogaty, sfinansować swoją kampanię i jeszcze wspierać ubogich.
Dodatkowo nie powinien być obcokrajowcem, Iglesias odpada ;-)

> [...]
> wizytówce - taki obraz ładnie by się prezentował, nie mówiłby do dziadów
> (zgodnie z przysłowiem) to i z błędami językowymi mielibyśmy spokój.

Po prostu animacja komputerowa - tanio, dobrze i zawsze można
wyłaczyć ;-)

Jak za Piasta :-)

Krycha

40. Data: 2000-04-28 11:25:24

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK :-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

Pytanie do majsterkowiczów i "złotych rączek" (hydraulika)
Pytanie - ostrokrzew
Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help