ZHP i integracja

1. Data: 2002-11-07 16:35:07

Temat: ZHP i integracja
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie PL.SOC.INWALIDZI

Właśnie usłyszałem ze Miesiecznik "Integracja" wraz z ZHP będą tworzyć
przewodnik "Bez Barier"

Jak Powiedział druch Maślanka harcerze mają swoich ludzi wszędzie
dlatego w ramach normalnej pracy drużyn będą one zbierać informacje na
temat dostępnośći obiektów i potwierdzam ze gdzie diaboł nie może tam
druha pośle a jak druh nie da rady druhna załatwi sprawe wtrymiga :)

O czym z przyjemnością zawiadamia druch w stanie spoczynku

Piotr mailto:p...@p...onet.pl

2. Data: 2002-11-07 17:05:53

Temat: Re: ZHP i integracja
Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem zainteresowana tematem,

Gdzie to usłyszałes? Może coś więcej na ten temat....
Ono

3. Data: 2002-11-07 17:17:09

Od: "Jano" <j...@r...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :)

Dobry pomysł, to miło ze strony ZHP i pożytecznie po dwakroć ... po trzykroć
:)
po1 dostępność informacji dla ON
po 2 dzieciaki będą się nas uczyły
po 3 może powstanie mapa z instytucjami niedostepnymi, ktore powinny sie
wstydzić tego że
sa niedostępne

pozdrawiam drucha
jano

4. Data: 2002-11-07 18:02:11

Temat: Re[2]: ZHP i integracja
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We czwartek 7 listopada 2002 o 18:05:53 Można było na grupie przeczytać :

M> Witam, jestem zainteresowana tematem,

M> Gdzie to usłyszałes? Może coś więcej na ten temat....
M> Ono

Witaj szanowny(a) Moniuś

Usłyszałem w Programie Trzecim Polskiego Radia

Postaram się czegoś dowiedzieć więcej ale nic nie obiecuje wiem tylko
tyle że druhowie mają otrzymać specjalny formularz i mają zostać
poinstruowani na co zwracać uwagę. Harcerze mają wykonywać te prace
metodą zwiadu harcerskiego czyli jak napisałem normalna praca drużyn :)
czy mam wyjaśnić co to takiego ów zwiad:)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

5. Data: 2002-11-08 06:08:42

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ja tez to uslyszalem tydzien temu, i to z samego zrodla :-)
pozdr.
Arek

6. Data: 2002-11-08 08:52:58

Temat: Re: Re[2]: ZHP i integracja
Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj szanowny(a) Moniuś
>
> czy mam wyjaśnić co to takiego ów zwiad:)
> Pozdrowienia,
> Piotr mailto:p...@p...onet.pl

Nie trzeba- Co nieco starsza - ale drużuna 66 PDH

Ono

7. Data: 2002-11-08 10:16:25

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M : napisał(a):
> metodą zwiadu harcerskiego czyli jak napisałem normalna praca drużyn :)
> czy mam wyjaśnić co to takiego ów zwiad:)

Idea słuszna, acz nie do końca. Harcerze powinni dobierać sobie do
grupy zwiadowczej osobę niepełnosprawną w charakterze eksperta.
Inaczej po raz kolejny okaże się, że zrobiono coś dla nas bez
naszego udziału.

Przy okazji sprawiliby komuś radochę wyciągając go do ludzi.

--
Pozdrowienia,
Robert

8. Data: 2002-11-08 13:58:10

Temat: Re[4]: ZHP i integracja
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We piątek 8 listopada 2002 o 09:52:58 Można było na grupie przeczytać :

M> Nie trzeba- Co nieco starsza - ale drużuna 66 PDH

M> Ono

Witaj szanowny(a) Moniuś

Witam druhnę ciekaw jestem ile nas tu "mundurowych" na grupie jest

Ja kiedyś 27 SDH (samodzielna nie straszoharcerska ) za moich czasów u
mnie w liceum zlikwidowano drużynę a teraz to już chyba za późno żeby
wrócić do munduru w każdym razie w Hufcu pewnie by się zdziwili ...:)
zresztą nie pierwszy raz z mojego powodu w naczalstwo się dziwowało

odpowiem też na list Roberta Szymczaka przepraszam że w tym samym liście
ale po co rozwlekać :)

Robert napisał co następuje :)

> [...]
RSz> Inaczej po raz kolejny okaże się, że zrobiono coś dla nas bez
RSz> naszego udziału. Przy okazji sprawiliby komuś radochę wyciągając go

Nie widzę problemu wystarczy zgłosić się do najbliższego znanego
drużynowego wyłuszczyć sprawę i załatwione:) jak znam brać harcerska
wszystko da się zrobić przynajmniej tak było przeszło 10 lat temu jak
żegnałem się z żalem z mundurem :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

Steven Hawking dzis w TVP 1
Pegaz - problem z oplaceniem AC
Ogłoszenie - sprzęt rehabilitacyjny sprzedam.
Strona SamiSobie - list na grupe
Warszawa i Bruksela...