Re: Re[2]: oczyszczanie organizmu

From: " Jeff" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Re[2]: oczyszczanie organizmu
Date: Wed, 2 Aug 2006 16:10:14 +0000 (UTC)

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> eaqg91$puf$...@i...gazeta.pl...

> a moze zanim bedziesz glupoty powtarzac, zapoznaj sie z definicja sekty? Bo
> opowiadanie "bajek" nie przystoi komus kto ma tak strasznie wysokie
> mniemanie o swojej wiedzy :)

...ja na tej grupie podaje znane mi fakty naukowe, ktore dotycza obecnie
dostepnej wiedzy na tematy dietetyczne i nigdy i nigdzie nie twierdzilem,
ze mam wysokie mniemanie o mojej wiedzy (jesli znajdziesz post w ktorym tak
twierdze, to prosze bardzo, wklej go tutaj)......

..natomiast ty o swojej wiedzy, masz chyba wyjatkowo wygorowane mniemanie,
skoro zmieszczasz np. takie posty w komentarzach do artykulow do badan naukowych:

http://glinki.com/?l=wvvdd7

..wyglada na to, ze poraz kolejny projektujesz swoje mniemania i kompleksy o
sobie na druga osobe.....

kazdy psycholog by ci powiedzia: jureczku, lustro sie klania:)

-----
Jeff