Re: oczyszczanie organizmu

Data: 2006-08-02 16:51:07
Temat: Re: oczyszczanie organizmu
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:eaqfh0$njd$1@inews.gazeta.pl...

> Ewo, mnie spam w sieci tez bardzo przeszkadza, a szczegolnie jesli ten
> spam
> jest niekulturalny i obrazilwy.

No ten w powyzszym przykladzie nie nalezy do kulturalnych.

> Nie wiem czy zauwazylas, ale szczegolnie agresywne sa opty_byty wowczas,
> kiedy
> pojawia sie tutaj jakas informacja o charakterze negatywnym na temat diet
> niskoweglowodanowych.

Z tego co zauwazylam to nie tylko.

> Zaleca sie bezmyslnie te diety takze matkom w ciazy i dzieciom, mimo ze
> nie
> przebadano tych diet pod wzgledem ich bezpieczenstwa.

Nie wiem czy badano czy nie, ale znam osobiscie nastepujacy przypadek:
Facet ok. 50 letni chory na bialaczke, kilka przeszczepow szpiku, chemia,
nawrot choroby znow to samo przeszedl na DO i doszedl do siebie - nie wiem
ile mu w tym ta dieta pomogla, a ile leki itd, ale ma sie dobrze do dzis.
Jego zona natomiast zaszla w ciaze nieplanowana w wieku 42 lat co jest juz
wiekiem ryzykownym i bedac razem z nim na tej diecie urodzila wlasnymi
silami zdrowe dziecko. Znam ta rodzine i sa juz na tej diecie dobrych kilka
lat i sa zdrowi.
Nie upieram sie tu, ze to byla ich jedyna szansa czy cos w tym stylu, ale na
pewno im ta dieta nie szkodzi skoro takie sa fakty.

Ja sama tez mialam propozycje przejscia na te diete, ale z racji upodoban
dietetycznych do niektorych pokarmow nie zdecydowalam sie i raczej chyba
zostane przy swojej nijakiej diecie, aczkolwiek dosc bogatej w mieso,
tluszcze i produkty pochodzenia zwierzecego. No i poki co nie choruje na
zadne powazne choroby. Dzisiaj odebralam moje dosc dokladne wyniki badan i
wyszly jak u "noworodka", tylko wapn w elektrolitach wyszedl troszke powyzej
normy.

> Zauwazylem, ze jestes madra i rozsadna osoba, wiec chyba nie musze ci nic
> wiecej juz na ten temat tlumaczyc, bo moze teraz zrozumiesz o co Are
> chodzi.

Thx:). Kazdy ma prawo do swoich racji, ale nalezaloby to wyrazac w troche
inny sposob.

--
pozdr,
ewka