Re:Białe plamki na paznokciach

1. Data: 2003-11-13 20:05:13

Temat: Re:Białe plamki na paznokciach
Od: e...@W...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Białe plamki na paznokciach świadczą o niedoborze cynku. Spróbuj wzbogacić
swoją dietę w produkty zawierające cynk, ale w Twoim przypadku konieczna też
będzie suplementacja-czyli przyjmowanie cynku w tabletkach. W aptekach można
nabyć np. Biocynk. Zanim plamki znikną minie trochę czasu,ale to jedyna
możliwość pozbycia się ich na dłużej.

2. Data: 2003-11-14 10:57:14

Temat: Re: Re:Białe plamki na paznokciach
Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak ktoś pije napoje z puszek to napewno mu brak cynku nie grozi :-)
skad masz takie informacje że te plamki to od braku cynku? potrzebuje to
jako argument dla kogoś
wiec jak móglbyś to napisz

3. Data: 2003-11-16 18:33:15

Od: e...@W...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jak ktoś pije napoje z puszek to napewno mu brak cynku nie grozi :-)

Wcale tak nie jest, bo wchłaniamy głównie cynk w postaci związków organicznych
> skad masz takie informacje że te plamki to od braku cynku? potrzebuje to
> jako argument dla kogoś
> wiec jak móglbyś to napisz
Powiedział mi o tym lekarz,ale nie wiem czy ten argument przekona kogoś ;-).W
każdym bądź razie sama po sobie widzę,że odkąd biorę cynk w tabletkach białe
plamki z paznokci znikęły.

4. Data: 2003-11-17 15:17:17

Od: "Zbigniew" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Białe plamki na paznokciach są tylko i wyłącznie spowodowane brakiem cynku w
organizmi. To jest pewnik!! Najlepiej suplementować cynk w formie
chelatowej - jest lepiej przyswajalny przez organizm. Uwaga - bardzo ważne!!
Cynk należy spożywać wieczorem, gdyż rano i w południe organizm go nie
wchłania.
Pozdrawiam: Zbigniew

sen w czasie dnia polarnego
Wodniak przymózgowy