Coś dla fanek Juicy Tubes

1. Data: 2003-07-09 17:11:09

Temat: Coś dla fanek Juicy Tubes
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Sephorze pojawił się Juicy Bar, czyli 4 miniaturowe (6 ml) Juicy Tubes
(Framboise, Cerise, Violette, Fraise) za 100 zł. Mniam.

JoP

1. Data: 2003-07-09 17:24:43

Temat: Re: Coś dla fanek Juicy Tubes
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:behibc$iv9$1@inews.gazeta.pl:

> W Sephorze pojawił się Juicy Bar, czyli 4 miniaturowe (6 ml) Juicy
> Tubes [ciach]

A jaka jest standardowa pojemość?

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-09 17:39:49

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> A jaka jest standardowa pojemość?

14.16 g. po pol roku zuzylam moze polowe jednej z pieciu takich tubek;)

xx.

1. Data: 2003-07-09 17:44:13

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl
> napisał(a):

> A jaka jest standardowa pojemość?

15 ml.

JoP

1. Data: 2003-07-09 18:48:26

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> W Sephorze pojawił się Juicy Bar, czyli 4 miniaturowe (6 ml) Juicy Tubes
> (Framboise, Cerise, Violette, Fraise) za 100 zł. Mniam.

dla tych co nie znala francuskiego: malina, wisnia, fiolek i poziomka.

super informacja z tymi blyszczykami! chyba kazda dziewczyna, ktora bedzie
miala na ustach to cudo, zakocha sie w nim bez pamieci. ja akurat wygralam w
konkursie elle brzoskwiniowa i jestem w szoku, ze ktos mogl wymyslec, tak
cudowny produkt:)

1. Data: 2003-07-09 19:55:18

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> W Sephorze pojawił się Juicy Bar, czyli 4 miniaturowe (6 ml) Juicy
> Tubes (Framboise, Cerise, Violette, Fraise) za 100 zł. Mniam.

Cholera, we Francji w Sephorze kosztowaly 13 E, a ja sie zgapilam i nie
kupilam bo liczylam na wolnoclowke... :(

--
star

1. Data: 2003-07-09 20:11:35

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

star napisał/a w news:behrsv$fp7$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Cholera, we Francji w Sephorze kosztowaly 13 E, a ja sie zgapilam
> i nie kupilam bo liczylam na wolnoclowke... :(

Właśnie przejrzałam allegro. Tam kosztuje 32zł.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-09 20:22:31

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Właśnie przejrzałam allegro. Tam kosztuje 32zł.

no tak, za jedna mala. plus przesylka.

xx.

1. Data: 2003-07-09 20:49:12

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:

> no tak, za jedna mala. plus przesylka.

Troche przegiecie... W sumie w Sephorze sporo taniej mimo ze i tak drogo...

--
star

1. Data: 2003-07-09 21:32:31

Temat: Re: Re: Coś dla fanek Juicy Tubes
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> Troche przegiecie... W sumie w Sephorze sporo taniej mimo ze i tak drogo...

nie, dlaczego. jak kogos nie stac na 4 za 100, albo nie chce tylu (a nie
ma z kim kupic na spolke), albo ma 100 km do najblizszej sephory, to
zakupienie jednej minitubki (ktora wedlug mojej najlepszej wiedzy
wystarczy na pol roku intensywnego stosowania) za 40 zl (z przesylka)
wydaje mi sie dobrym pomyslem.

xx.

A.T.W. w rzeszowie
Strona doradcy kosmetycznego -->Zaproszenie
[chwale] maskara Yria YR
Test konsumencki balsamów
Maciupcie krwiaki