Re: Re: Gdzie sprzedać pracę dyplomowš?

From: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Re: Gdzie sprzedać pracę dyplomowš?
Date: Tue, 20 Jul 2004 23:14:26 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@nat.kabaty.2a.pl

Użytkownik "Grendel" <g...@h...gov> napisał w wiadomości
news:pan.2004.07.20.20.43.51.74006@heaven.gov...

> rotfl... Firma komputerowa kupująca chłam dyplomowy od inżyniera? He
> he... dobre... Wiadomo przecież, że prace dyplomowe to syf trzymający
> się 'na zapałkach'. Zresztą... fajna reklama... 'sprzedam program
> napisany na pracę dyplomową' (czytaj: właśnie zostałem inżynierem
> bez perspektyw na zatrudnienie. Może przynajmniej za parę złotych
> sprzedam pracę, to zapłacę czynsz, albo kupię sobie bilet powrotny do
> domu?)

Miałam na myśli sytuację zgoła odwrotną - temat pracy dyplomowej wybiera się
pod zapotrzebowanie firmy... Spróbuj sobie wyobrazić osobę, która pracuje i
studiuje jednocześnie. Ma świadomość co się liczy w jej branży. (Możemy
odejść od komputerów, bo akurat tutaj znam przykład z innej branży). Osoba
ta po ukończeniu studiów zmienia pracę i zostaje zatrudniona w nowej firmie
po pierwsze ze względu na doświadczenie, a po drugie dlatego, że jej praca
dyplomowa była na pewien konkretny temat...
A tak nawiasem mówiąc to są osoby, które się przykładają do nauki i nie
robią chłamu na odwal i nie mają kłopotu z zatrudnieniem się właśnie
dlatego...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl