Kółka

1. Data: 2004-07-24 09:44:56

Temat: Kółka
Od: "Sweter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moje pytanie dotyczy tabletek o nzawie 'extasy'. Czy można sie od nich
uzależnić? jesli tak, w jakim stopniu? W sieci przeczytałem wiele artykułów
na ten temat a w parwie każdym z nich jest mowa o silnym uzależnieniu
psychicznym i lekkim fizycznym..

Brałem amfetaminę przez 8 miesięcy praktycznie non-stop oprócz niedziel,
czasem zdarzały się jakieś przerwy. Marihuanę palę od 4 lat jeśli tylko jest
okazja. Dropsy jadłem stosunkowo rzadko, średnio raz w miesiącu.

CO o tym sądzicie?
Proszę o szczere wypowiedzi.

Pozdrawiam.

2. Data: 2004-07-26 16:40:43

Temat: Odp: Kółka
Od: "rihoo" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sweter <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cdtb1o$rtg$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
jest
> okazja. Dropsy jadłem stosunkowo rzadko, średnio raz w miesiącu.

Myślę, że pierdolisz, bo jeżeli ktoś by brał tak jak Ty to opisałeś, to by
się nie pytał głupio o "nastoletnie" extasy. Tak coś jakby trolujesz:>

3. Data: 2004-07-26 23:00:28

Temat: Re: Kółka
Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Sweter napisał(a):
> [...]
> czasem zdarzały się jakieś przerwy. Marihuanę palę od 4 lat jeśli tylko jest
> okazja. Dropsy jadłem stosunkowo rzadko, średnio raz w miesiącu.

Witam,
Z tego co wiem to nikt sie od nich nie uzaleznia chyba ze jestes
cwiercmozgiem z klubow, zakladam ze nie wiec jesli je jesz to nie
powinno byc problemu z odstawieniem pozatym ze bedzie ciaglo bo to dobre ;)
Troche dobrej woli i po nalogu;) zreszta jak bedziesz bral nonstop
tabletki to twoj organizm to dosc istotnie poczuje;)
--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

4. Data: 2004-07-27 11:28:09

Od: "Sweter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Pronobis" <p...@1...0.0.1> napisał w
wiadomości news:ce42jf$lt5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Troche dobrej woli i po nalogu;) zreszta jak bedziesz bral nonstop
> tabletki to twoj organizm to dosc istotnie poczuje;)

A no właśnie, do tabletek czuję dosyć duży dystans...

5. Data: 2004-07-27 20:52:57

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Sweter napisał(a):

> A no właśnie, do tabletek czuję dosyć duży dystans...

Dystans to lepiej czuj do hery i cracku ;)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

6. Data: 2004-07-28 15:01:58

Od: "Sweter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dystans to lepiej czuj do hery i cracku ;)

Hery i innych opiatów nie spróbuję nigdy; myślę że po pierwszym razie mogło
by już być za ostro...

7. Data: 2004-07-28 17:31:33

Temat: Re: Re: Kółka
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jul 2004 17:01:58 +0200, w zeznaniu o ID
<news:ce8f8v$7mq$1@nemesis.news.tpi.pl>, złożonym na: pl.soc.uzaleznienia,
osobnik znany jako Sweter zeznał(a) poddana(y) wyjątkowo ciężkim torturom
co następuje :

> Hery i innych opiatów nie spróbuję nigdy; myślę że po pierwszym razie mogło
> by już być za ostro...
Nigdy nie mów *nigdy*...

--
..::WISKOLER::..
Świstak siedzi,

8. Data: 2004-07-29 08:04:55

Od: "Sweter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie mów *nigdy*...

czyli dopuszczasz do siebie myśl o spróbowaniu heroiny?
zakładam że nie jesteś jej czynnym konsumentem..

9. Data: 2004-07-29 23:08:24

Temat: Re: Re: Re: Kółka
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2004 10:04:55 +0200, w zeznaniu o ID
<news:ceab26$e7g$1@atlantis.news.tpi.pl>, złożonym na: pl.soc.uzaleznienia,
osobnik znany jako Sweter zeznał(a) poddana(y) wyjątkowo ciężkim torturom
co następuje :

> czyli dopuszczasz do siebie myśl o spróbowaniu heroiny?
> zakładam że nie jesteś jej czynnym konsumentem..
Ja akurat nie, ale mój przedpiśca kategorycznie zaprzecza że *nigdy* nie
ruszy. A jak znam się na uzaleznieniach to takie zapieranie się do niczego
dobrego nie prowadzi...

--
..::WISKOLER::..
Hm, co by tu wpisać....

10. Data: 2004-07-29 23:43:51

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Sweter napisał(a):

> mogło

> czyli dopuszczasz do siebie myśl o spróbowaniu heroiny?
> zakładam że nie jesteś jej czynnym konsumentem..

Kiedys jak byles mlodszy i sie dowiedziales co to narkoman to pomyslales
ze glupi i sobie zycie psuje i po co mu to;)
Teraz ty bierzesz badz co badz narkotyki.
Za kilka lat moze sie okazac ze hera nie okaze sie taka straszna, zla i
glupia i tez sprobojesz;) hera to przeciez nie tylko igly;)

btw: nie jestem "konsumentem" hery:))
--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

pomoc psychologiczna Łódź
Czy isnieje grupa mailingowa dla gminnych komisji PAP
warsztaty dla alkoholikow i al-anon
Trzeżwienie?
rzucam... :/