pomoc psychologiczna Łódź

4. Data: 2004-06-08 11:36:05

Temat: pomoc psychologiczna Łódź
Od: "Stowarzyszenie OKNA" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli masz kłopot, z którym nie chcesz dłużej radzić sobie sam/sama, zapraszamy
do Stowarzyszenia OKNA (w Łodzi). Tel. 608189793

1. Data: 2004-07-23 12:33:50

Temat: Re: pomoc psychologiczna Łódź
Od: "Agnieszka" <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję z trudna młodzieżą, w pracy tej czasami zdarzaja się sytuacje trudne
do rozwiązania przeze mnie, czy mogę liczyć na poradę w trudnych
przypadkach? Serdecznie pozdrawiam!

2. Data: 2004-07-26 17:47:46

Od: "Guahira" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
> Pracuję z trudna młodzieżą, w pracy tej czasami zdarzaja się sytuacje
trudne
> do rozwiązania przeze mnie, czy mogę liczyć na poradę w trudnych
> przypadkach? Serdecznie pozdrawiam!

Jasne.

--
Serdeczne pozdrowienia - Guahira.

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

3. Data: 2004-09-09 13:54:00

Od: "pit" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trudne
> do rozwiązania przeze mnie, czy mogę liczyć na poradę w trudnych

ja tez pracuje z taka mlodzieza z Lodzi, glownie srodmiescie. chetnie
pogadam.
pozdro
pit

Czy isnieje grupa mailingowa dla gminnych komisji PAP
warsztaty dla alkoholikow i al-anon
Trzeżwienie?
rzucam... :/
leczenie uzaleznienia od Onanizmu - gdzie we Wrocku