Kółka

11. Data: 2004-07-30 10:16:54

Temat: Re: Kółka
Od: "Sweter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedys jak byles mlodszy i sie dowiedziales co to narkoman to pomyslales
> ze glupi i sobie zycie psuje i po co mu to;)
> Teraz ty bierzesz badz co badz narkotyki.
> Za kilka lat moze sie okazac ze hera nie okaze sie taka straszna, zla i
> glupia i tez sprobojesz;) hera to przeciez nie tylko igly;)
>
> btw: nie jestem "konsumentem" hery:))
> --

Nie biore badz co badz...
Przerażają mnie statystyki uzależnionych od heroiny... kilku osobom bodajże
na kilkaset udaje się przestać brac..
to chyba nie brzmi zbyt optymistycznie...?

12. Data: 2004-07-30 20:58:18

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Sweter napisał(a):

> Nie biore badz co badz...
> Przerażają mnie statystyki uzależnionych od heroiny... kilku osobom bodajże
> na kilkaset udaje się przestać brac..
> to chyba nie brzmi zbyt optymistycznie...?

Nie bierzesz ?
> Brałem amfetaminę przez 8 miesięcy praktycznie non-stop oprócz niedziel,

jesli to uwazasz za NIE branie to natychmiast przestan brac cokolwiek bo
sobie krzywde robisz;)
Cpac tez trzeba umiec ;-)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

13. Data: 2004-07-31 09:37:47

Od: "Sweter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli to uwazasz za NIE branie to natychmiast przestan brac cokolwiek bo
> sobie krzywde robisz;)
> Cpac tez trzeba umiec ;-)

Amfy nie widziałem od 5 marca 2004 roku więc myślę że ten etap powoli staje
się zamkniętym etapem..
I staram się nie próbować żadnych środków do których mam jakieś
zastrzeżenia.
I własnie owe zastrzeżenia pojawiły się jeśli chodzi extasy..
Wizja otaczającego świata uległa ogromnej zmianie...

14. Data: 2004-08-30 15:56:33

Od: "Zn" <t...@b...nl> szukaj wiadomości tego autora

> I staram się nie próbować żadnych środków do których mam jakieś
> zastrzeżenia.
> I własnie owe zastrzeżenia pojawiły się jeśli chodzi extasy..
> Wizja otaczającego świata uległa ogromnej zmianie...

czyli jakiej zmianie konkretnie ?

15. Data: 2004-09-01 07:11:26

Od: "Mateusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zn" <t...@b...nl> napisał:

> czyli jakiej zmianie konkretnie ?

Nie da się tego powiedzieć konkretnie.
Na wszystko co dookoła się dzieje, patrzę troche z innej
perspektywy niż kiedyś. Poza tym zauważyłem
że ostatnio często się zawieszam.. na byle czym..

16. Data: 2004-09-01 09:04:38

Temat: Re: Re: Kółka
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Był 1 wrzesień ( środa) gdy o godz. 9:11, w zeznaniu o ID
<news:ch3snm$6mf$1@atlantis.news.tpi.pl>, złożonym na:
*pl.soc.uzaleznienia*, osobnik znany jako *Mateusz* zeznał(a) poddana(y)
wyjątkowo ciężkim torturom co następuje :

> że ostatnio często się zawieszam.. na byle czym..

Reset tylko pomaga???

Może znajdź sobie jakieś interesujące zajęcie, może poszukaj jakiejś grupy
samopomocowej. Wiem że z AA napewno Cię nie wygonią, ale czy znajdziesz tam
coś dla siebie to już inna sprawa.

--
..::WISKOLER::..
^^^ Koty to najlepsi przyjaciele ^^^

17. Data: 2004-09-01 18:19:56

Od: "Mateusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> napisał:

> Reset tylko pomaga???
>
> Może znajdź sobie jakieś interesujące zajęcie, może poszukaj jakiejś grupy

Bez przesady. Zauwazyłem że jestem dużo bardziej spokojny, pokojowo
nastawiony.
Wystrczy Alt+F4 i wszystko wraca do normy.
:)

18. Data: 2004-09-06 17:45:39

Od: Jakub Musiał AKA Ufos <u...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Pronobis wrote:

> Witam,
> Z tego co wiem to nikt sie od nich nie uzaleznia chyba ze jestes
> cwiercmozgiem z klubow

Większość tych ćwierćmózgów staje się nimi po MDMA.
Jednak czy możemy w polsce mówić o czystej ecstasie? 3/4 tego świństwa
zawiera więcej amfetaminy, kokainy i innego syfu niż czystego MDMA.
Czasem zdarzają się tabsy całkowicie tej substancji pozbawione...
W każdym razie - polskie piguły uzależniają psychicznie jak i fizycznie.
Wcale nie musisz jeździć do dyskoteki aby się od nich uzależnić,
wystarczy abyś je często jadł. Czy łatwo z tego wyjść? Nie. Żaden nałóg
nie jest łatwy do odrzucenia.

Co o tym sądzę? Lepiej zajmij się czymś pożytecznym zamiast od nowa
ćpać. Skończyłeś z fetą? Po co pchasz się dalej? Wg mnie palenie ziółka
całkowicie wystarczy do odprężenia i oderwania od świata rzeczywistego.

Pozdrawiam, Jakub Musiał.

19. Data: 2004-09-06 19:34:48

Od: "Sweter" <a...@...mail> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Musiał AKA Ufos" <u...@g...net.pl> napisał:

> Co o tym sądzę? Lepiej zajmij się czymś pożytecznym zamiast od nowa
> ćpać. Skończyłeś z fetą? Po co pchasz się dalej? Wg mnie palenie ziółka
> całkowicie wystarczy do odprężenia i oderwania od świata rzeczywistego.

Dzięki.
Masz rację, ale po długim paleniu jednak przychodzi chęć na coś
mocniejszego...
Co do składu piguł nigdy nie ma pewności co kryje się w środku tabletki, tak
samo jest przecież z amfą.
Jak narazie jestem czysty jak łza, mam nadzieję ze tak pozostanie.. na
długo.
Pozdrawiam
:)

20. Data: 2004-10-18 17:09:14

Od: odi <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Sep 2004 20:19:56 +0200, Mateusz <w...@p...onet.pl> wrote:

> Bez przesady. Zauwazy?em ?e jestem du?o bardziej spokojny, pokojowo
> nastawiony.
> Wystrczy Alt+F4 i wszystko wraca do normy.
> :)

Przestań jeść koła .. na dobre Ci to nie wyjdzie, zobaczysz za 2-3 lata,
zresztą i tak szybko Ci się to znudzi ... . Uwież na słowo.

--
odi

pomoc psychologiczna Łódź
Czy isnieje grupa mailingowa dla gminnych komisji PAP
warsztaty dla alkoholikow i al-anon
Trzeżwienie?
rzucam... :/