Re: Re: Meldunko-podziekowanie

1. Data: 2000-06-08 06:53:24

Temat: Re: Re: Meldunko-podziekowanie
Od: w...@p...pl ("Lesław Wojewodzic") szukaj wiadomości tego autora

> To donieś od razu, co to za pnącze?

Dołączam się do pytania. Kupiłem zimą zestaw nasion pnączy jednorocznych.
Tej "dyni" nie udało mi się rozszyfrować. Czy jest dynia ozdobna?
Boję się, że wszystko mi zagłuszy.
pozdrawiam
Lesław

2. Data: 2000-06-08 07:52:24

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co to jest.Na razie sa dopiero liscienie,jak beda wiekszw to
napisze.
Dynie ozdobna i zwykla mam na tarasie wiec bede mial punkt odniesienia.
Pozdrawiam Juras

3. Data: 2000-06-08 09:14:43

Temat: Odp: Re: Meldunko-podziekowanie
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesław Wojewodzic" <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:C...@g...prokom.pl...
> liscieni dyni

> Dołączam się do pytania. Kupiłem zimą zestaw nasion pnączy jednorocznych.

Tak sobie coś zaczęłam kojarzyć...czy te nasiona były czarne? Bo wtedy
mógłby to być echinocyst klapowany:)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-06-08 09:28:00

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> liscieni dyni

> Tak sobie coś zaczęłam kojarzyć...czy te nasiona były czarne? Bo wtedy
> mógłby to być echinocyst klapowany:)
Rzeczywiscie byly ciemne.bardziej ciemnobrunatne
A co to jest ten echinocyst klapowany
Pozdrawiam Juras

5. Data: 2000-06-08 09:36:35

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:002201bfd12b$2fe81100$1...@o...org.pl...

> Rzeczywiscie byly ciemne.bardziej ciemnobrunatne
> A co to jest ten echinocyst klapowany

Pnącze jednoroczne, silne i szybko rosnące. Liście bodajże klapowane. Kwiaty
puszyste, białe, miło pachnące, w ogromnych iościach. Po przekwitnieniu
zawiązują się owoce w kształcie małych, sympatycznych jeżyków, prawie
okrągłe, z kolcami dość miękkimi. W środku owoców pergaminowa wyściółka,
przegrody i te duże, ciemne nasiona. Łatwe w uprawie pnącze , duży efekt
przy minimum roboty. Nasion nie widziałam w sprzedaży, ale zawsze można
gdzieś zauważyć tę roślinkę i pozbierać.

Pozdrawiam, Basia.

Winogrona szklarniowe
Obyś cudze ogrody robił...(OT)
rosliny owadozerne (lista dyskusyjna)