Metody naturalne.

41. Data: 2003-01-27 19:31:17

Temat: Re: Re:Na marginesie - Metody naturalne.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b13v6n$1ct$2@news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):
> "Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> A to wszysto
>
> Czy masz jeszcze jakieś doświadczenia (własne!!) ze środkami typu
> BioBlatt, Bioczos i Biosept?
> Jeszcze nigdy ich nie stosowałam i się zastanawiam, czy spróbować.
> Jednak po doświadczeniach z mączlikiem odławianym na tablice lepowe jestem
> trochę zniechęcona do środków naturalnych (poza, oczywiście, usuwaniem
> porażonych części roślin. To czasami skutkowało)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Hejka. Obawiam się, że napiszę jakąś bzdurę :-(
BioBlatt'u nie znam.
Bioczos - szkoda sobie zawracać głowę.
Biosept - raz działa rewelacyjnie a czasami wcale.
Ja...cki

42. Data: 2003-01-27 19:38:02

Temat: Re: Na marginesie - Metody naturalne.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:HxfZ9.61039$i73.14703387@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):
> [...]

To nie ja ;-) One się tak nazywają :-)

> "Środki biotechniczne - to grupa środków ochrony roślin zawierających
> naturalne produkty życiowe żywych organizmów lub ich syntetyczne analogi.
> Zalicza się do nich feromony i hormony stawonogów oraz wyciągi z roślin."

Hejka. Przepraszam, chodzi oczywiście o środki biotechniczne.
Pozdrawiam wietrznie i dżdżysto Ja...cki

43. Data: 2003-01-27 20:08:28

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dirko

>Pozdrawiam wietrznie i dżdżysto Ja...cki

Jak wietrzne to chyba nie dżdżysto.......
:-) Bogusław

44. Data: 2003-01-27 21:47:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AEELLCFPEPACHFAEFIBEAEGMDHAA.abies@ogrod-botaniczny.
pl
Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> napisał(a):

> Jak wietrzne to chyba nie dżdżysto.......
> :-) Bogusław

Hejka, wieje jak diabli, leci coś rzadkiego z rynien, stuka leciutko w
blaszany dach, a w powietrzu coś jakby mżawka (to podobno dobre na cerę). To
dżdżysto Bogusławie u mnie, czy nie? A jak nie, to jak? :-)
Pozdrawiam jak nie wiem co Ja...cki

45. Data: 2003-01-28 08:42:33

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Chyba się załamię ;-( Pisałem o tym 12 stycznia w wątku "metody
> biologiczne". Oczywiscie zainteresowanie grupy było zerowe :-(

Nie załamuj się tak od razu. Czyli biotechnologiczne to to samo
co biotechniczne? Dla prostego inżyniera technika i technologia to
niekoniecznie to samo ;-)

Krycha&Co(ty)

46. Data: 2003-01-28 13:40:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:34WY9.58410$i73.13557990@twister.neo.rr.com
MichalMisiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> A jesli chodzi o epitety - no coz, po prostu poczulem sie osobiscie
> urazony pogladami pana W. :-(

Hejka. To może już na spokojnie :-) Myślałem, że większość z nas
zetknęła się z tekstami i zdjęciami prof. Wiecha, chociażby w Działkowcu.
Zanim Michale wydasz ostatetczny werdykt a uczucia urazy Cię zdominują,
przeczytaj, proszę, ksiażeczkę K.Wiecha "Pożyteczne owady i inne zwierzęta".
Pozdrawiam wietrznie i mokro Ja...cki

47. Data: 2003-01-29 03:33:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message news:b1617b$bp$1@news.tpi.pl...

> [...]
> przeczytaj, proszę, ksiażeczkę K.Wiecha "Pożyteczne owady i inne zwierzęta".

Z przyczyn oczywistych mam trudnosci z dotarciem do polskich pism i ksiazek.

Pozdrowienia zza wiekiej wody,
Michal

--
Michal Misiurewicz