Ewangelia feminizmu

81. Data: 2003-04-09 10:03:06

Temat: Re: Ewangelia feminizmu
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "puchaty" <p...@w...pl>
mówi:

>> Panowie na prawo, panie na lewo. ;-)
>
>A feminiści?

Ci to od razu na kawę. :-D

Agnieszka (femeta)
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
{_}^ )' Agnieszka Krysiak
'/~` GG 1584
"Jak ktoś porównuje pieski do dzieci to już mnie nic nie dziwi." Piotr Majkowski

82. Data: 2003-04-09 19:14:51

Temat: Re: Re:(OT) Ewangelia feminizmu
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Skąd te wnioski? Starałem się być miły:-(
> Jako jedyny zauważyłem przecież, że komuś na Tobie
> wyraźnie zależy. No i się przedstawiłem.
>
> Jest mi łyso,
> puchaty.

Spoko, spoko. Zgodnie ze starym przysłowiem pszczół: "Nie ma takiego złego
..... co by nam nie wyszło", czy jak to tam było, wszystko się wyjaśni.
Grzegorz z pewnością dojdzie do tego że źle Cię zrozumiał, pewnie głupio mu
się zrobi, może i jakieś piwko w ramach rekompensaty bedzie Ci chciał
postawić, a wtedy to już atmosfera wspólnego zrozumienia i błogiej beztroski
z pewnością zakróluje:-))

Pozdrawiam
Andrzej

83. Data: 2003-04-10 08:30:08

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Apr 2003 21:14:51 +0200 I had a dream that Oasy <u...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
>postawić, a wtedy to już atmosfera wspólnego zrozumienia i błogiej beztroski

IMVHO to ja powinienem otrzymać piwo, a nie stawiać, ale się pewnie
czepiam :)
BtW: Na razie w lodówce piwa nie brakuje, więc nie potrzebuję... może
jak będzie cieplej :)

84. Data: 2003-04-10 09:45:50

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:
> IMVHO to ja powinienem otrzymać piwo, a nie stawiać, ale się pewnie
> czepiam :)

Niech będzie - ja stawiam.

puchaty

PS. Obiecuję, że kufle będziesz miał cały czas na oku. ;-)))
(Ja zawsze się przecież mogę wyspowiadać.)

85. Data: 2003-04-10 19:00:17

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości news:

> Przepraszam, ale jak w mailu ktoś stale pisze "wy", "was", itd, to
> odbieram to jako druk bezadresowy :)
> Przykłady: "bo wy mężczyźni", "was facetów".

Aha. Dlatego też "bo wy feministki" piszesz bezadresowo na grupę.

pozdrawiam
boniedydy

86. Data: 2003-04-13 20:37:34

Od: "eva.t" <eva.t@w______.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" napisał w wiadomości

Przepraszam (żachnął się) - czy ja wyglądam na lalę? :]
To pewnie taka sugestia nawiązującą do sygnaturki o mydle i pochylaniu
się....
:P

Chyba powinni was powołać do komisji przesłuchującej w sprawie Lwa
Rywina..Tam mięlibyście (aga i ZBOczek)interpretacji czy to naruszenie
prywatności czy walka z korupcja..
Bo :
A)powiedział to tylko..(tu list osób)
B)powiedział to" cztery oczy "wiec można sądzić ze jest to jego prywatna
sprawa.

No cóż bardzo cieniutka jest ta granica i wiele zależy od interpretacji..
Osobiście uważam,ze Grzegorz nie opublikował niczego co mogło by pozwolić
nam zidentyfikować nadawcę.Zastanawiam się dlaczego on ma szanować kogoś kto
mu ubliża:cyt.Dostałem właśnie maila od pewnej kobiety,która wmawia mi, że
jestem burakiem z klasy robotniczej, męskim chamem.
Inaczej wyglądała by sytuacja gdyby prosił w/w o wyjawienie swoich
poglądów..To tez tchórzostwo -dlaczego?- ano dysputy trwały na grupie , tu
Grzegorz przedstawił swój pogląd na feminizm..Ale ktoś wołał mu na ubliżać
na priv .
Wiem ,ze udostępniając mail na forum , po części tez zgadzamy się na
spam(bo za taki mam ten post).Ale Grzegorz wstawił w swój adres"USUŃ TO" po
to by nie dostawać pasmu.Osobiście gdyby ktoś z powodu jakiegoś wątku zaczął
mi ubliżać na priv ..to prośże wybaczyć ale mam szanować kogoś, kto mi
ubliża?Pewnie zareagowała bym podobnie...
Nie znośże chamstwa wciskanego mi pod przykrywka ideologii..

Eva t.

87. Data: 2003-04-13 20:56:52

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Apr 2003 22:37:34 +0200 I had a dream that eva.t <eva.t@w______.pl> wrote:
> [...]
>ubliża?Pewnie zareagowała bym podobnie...
>Nie znośże chamstwa wciskanego mi pod przykrywka ideologii..

Żeby nie było: pisałem wcześniej, ale powtórze - mail, którego dostałem
był kulturalny i na pewno nie był chamski. Napisałem, że z tego maila
dowiedziałem się, że jestem "burakiem z klasy robotniczej" czy czymś
podobnym, ale nie było to skierowane stricte do mnie, tylko ogólnie
do mężczyzn. A że do bycia mężczyzną się poczuwam, odebrałem to jako
określenie pod swoim adresem :)

Poza tym żal mi tej pani... więc nie jeździjmy już tu po niej.

Super ciuchy prosto z USA
Dawny watek o kontrolowaniu poczty dziecka (narkomana)
PD: Sterylizacja - tak/nie?
[allegro] UBRANKA do chrztu i nie tylko
PD: Plakaty gejów