czym zmyć lakierobejce z kafelek?

1. Data: 2005-06-12 17:18:52

Temat: czym zmyć lakierobejce z kafelek?
Od: Asia Kopiczyńska <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mój mąż malował drzwi drewniane lakierobejcą. Jednak troszke pomalowały
mu się także kafelki i fugi.
Probowałam zmywać to benzyna, ale bez rezultatu.
Czym jeszcze można probować to zmywać?

Pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2005-06-12 18:16:10

Temat: Re: czym zmyć lakierobejce z kafelek?
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-12 19:18, Asia Kopiczyńska napisał(a):
> [...]
> mu się także kafelki i fugi.
> Probowałam zmywać to benzyna, ale bez rezultatu.

Jest coś takiego co nazywa się "zmywacz do powłok murarskich i
lakierniczych", ma to postać gęstego żelu, którym smarujesz miejsca
gdzie chcesz się pozbyć lakieru lub farby np. olejnej, po nałożeniu
tego czekasz kilka minut i wszystko pięknie złazi (w razie bardzo grubej
powłoki czynność powtarzasz). Kupisz to pewnie w tym samym sklepie,
gdzie małżonek kupił lakier. Tylko zanim zaczniesz tego używać, wypróbuj
to gdzieś na płytkach w mało widocznym miejscu czy aby nie uszkadza
płytek. Produkt jest na bazie jakiś kwasów, więc płytki mogą reagować
różnie.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-06-12 18:25:56

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mu się także kafelki i fugi.
> Probowałam zmywać to benzyna, ale bez rezultatu.

Jest coś takiego co nazywa się "zmywacz do farb i lakierów", ma to

4. Data: 2005-06-13 07:49:37

Temat: Re:OT czym zmyć lakierobejce z kafelek?
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DLACZEGO "Z KAFELEK"? "z kafelków".

Cholera mnie bierze, sam robie bledy w pisowni ale na tekie bledy
gramatyczne wysiadam.

tak samo są "penele podlogowe" i cos sie zmywa "z tych paneli" a nie z "tej
paneli"

musta

5. Data: 2005-06-13 09:40:28

Temat: Re: Re:OT czym zmyć lakierobejce z kafelek?
Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> DLACZEGO "Z KAFELEK"? "z kafelków".

BTW, koleżanka-architekt dodałaby: "Nie z kafelków, tylko Z PŁYTEK" ;)

--
giga

6. Data: 2005-06-13 10:27:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "giga" <t...@v...arg.cy> napisał w wiadomości

> BTW, koleżanka-architekt dodałaby: "Nie z kafelków, tylko Z PŁYTEK"
> ;)

A znajomy z galicji mówiłby o flizach :-)

J.

czym zmyć lakierobejce?
Piekarnik i zmywarka
Elektryczna Kaśka
serwis wózków dziecięcych
update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]