Pampersy grożą niepłodnością chłopców!

1. Data: 2000-09-27 17:44:48

Temat: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziś usłyszałem w TV że według jakichś badań przeprowadzonych
w Niemczech zakładanie chłopcom pieluszek "pampersowatych"
powoduje im przegrzewanie jąder => w późniejszym wieku
objawiającą się zmiejszeniem efektywności produkcji nasienia
a zatem zwiększa znacznie szansę na niepłodność dojrzałego faceta.

Co Wy na to?
Czyżby oznaczałoby to powrót do pieluszek tradycyjnych?
Na dodatek często zmienianych? Sprawdzie mamy temperaturę
w pieluszkach u swoich chłopczyków - oni po to mają jądra
na zewnątrz aby było im chłodniej ;-)

2. Data: 2000-09-27 20:09:33

Temat: Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> objawiającą się zmiejszeniem efektywności produkcji nasienia
> a zatem zwiększa znacznie szansę na niepłodność dojrzałego faceta.

A ja na to, ze wpadasz na grupe, robisz zamieszanie, nie zadajac sobie
trudu przeczytania postow chocby z jednego dnia. Np. z dzisiejszego. Bo
wlasnie ktos Cie ubiegl. Juz rano byla ta wiadomosc na grupie.

*******************************
Iwa & 14.5m Marek
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

3. Data: 2000-09-28 00:44:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwa" <i...@m...com> napisał w wiadomości
> A ja na to, ze wpadasz na grupe, robisz zamieszanie, nie zadajac sobie
> trudu przeczytania postow chocby z jednego dnia. Np. z dzisiejszego. Bo
> wlasnie ktos Cie ubiegl. Juz rano byla ta wiadomosc na grupie.

Przykro mi ale do mojego serwera ta wiadomość nie doszła.
Czytuję obie grupy regularnie i nie wysłałbym nic na temat
który już się pojawił. Niestety artykuły nie rozchodzą się
regularnie - najmocniej pszepraszam ;-)

4. Data: 2000-09-28 05:50:54

Od: Szymon Górski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejne "odkrycie" zagranicznych naukowców, którzy musza jakoś
wykorzystac pieniadze podatników, najlepiej na jakies atrakcyjne
(czyli zrozumiale dla pospólstwa) badania, co do wyników których
kazdy moze sie ustosunkowac. No bo jak sie placi podatki, to by
sie chcialo, zeby te "naukowce" nie zajmowaly sie jakas zimna fuzja
na przyklad, ale tym, co kazdemu jest, bylo lub bedzie bliskie:
grzebaniem w pampersach. Wilk syty i owca cala.
--
Szsz

5. Data: 2000-09-28 07:12:50

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szymon Górski <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...net.pl...
> Kolejne "odkrycie" zagranicznych naukowców, którzy musza jakoś
> wykorzystac pieniadze podatników
A może nie podatników, ale producentów pieluszek z tetry?
Jest jeszcze duże prawdopodobieństwo, ze już jest przygotowana produkcja
specjalnych pieluszek z klimą i czekają tylko na spopularyzowanie wyników
w/w badań :-))
Jacenty

6. Data: 2000-09-28 08:48:32

Od: Dirk Remmert <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, wlasnie przeczytalam Twoj tekst. Mieszkam w Niemczech, regularnie
czytam Eltern.de i mysle ze cos takeigo by tam na pewno sie pojawilo.
mysle, ze pieluchy trzeba po prostu czesto zmieniac niezaleznie od
firmy.
W maju byla tu tez afera wywolana przez Greenpeace , jakoby pampersy
fixii i cos tam jeszcze zawieraja srodki zwalczajace algi (paskuctwo,
ktore dodawane jest do farb okretowych), po ktotkim czasie wycofali sie
z tego.
Pozdrawiam Grazyna

7. Data: 2000-09-28 09:03:07

Temat: Re: Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <8...@p...net>,
"Pszemol" <P...@B...com> wrote:
> [...]
> Czytuję obie grupy regularnie i nie wysłałbym nic na temat
> który już się pojawił. Niestety artykuły nie rozchodzą się

Acha. No to duzo masz do czytania. W tylu grupach.. jak Ty to robisz?
Serio!
*******************************
Iwa
*******************************

8. Data: 2000-09-28 11:50:55

Od: "Joanna Wroblewska" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Wy na to?
Wydaje mi sie, ze najbezpieczniej jest sosowac tere w domu, a pampersy na
noc i na wyjscie. Wilk syty i owca cala.
Asia

9. Data: 2000-09-28 12:21:02

Temat: Odp: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Od: "Kalina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> objawiającą się zmiejszeniem efektywności produkcji nasienia
> a zatem zwiększa znacznie szansę na niepłodność dojrzałego faceta.

Przecież to absurd!! Jak można stwierdzaćcoś takiego skoro nie dorosło
jeszcze pokolenie panów wychowanych w pampersach! Chyba żebym sie myliła...
Kalina (Marysia 15m., Antek 7 lat)

10. Data: 2000-09-28 12:38:58

Temat: Re: Odp: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Od: w...@z...fu-berlin.de szukaj wiadomości tego autora

>Przecież to absurd!! Jak można stwierdzaćcoś takiego skoro nie dorosło
>jeszcze pokolenie panów wychowanych w pampersach! Chyba żebym sie myliła...
>Kalina (Marysia 15m., Antek 7 lat)

od lat 70tych?? Przeciez juz maja ponad 20 lat i co niektorzy pewnie
ojcowie (albo wlasnie nie ;-(()

Waldek

choroba :dna i puryny.Czy ktos ma informacje....
Program dla dietetyków - dieta cukrzycowa
śródbłonniak
Karta pobytu w szpitalu
Zespol Fraser'a