Plakaty gejów

261. Data: 2003-03-20 10:13:33

Temat: Re: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Czyli skoro coś jest niezdefiniowane to tego nie ma?

Jest, ale nie można powiedziec jakie jest.

> Skoro nie mamy "wiedzy" to mamy nie mieć opinii lub odczuć? (bez względu na
> to czy jest się adwokatem czy prokuratorem).
> Nie rozumiem Ciebie.

Możecie sobie mieć dowolne, ale pouczanie innych za pieniądze
podatników jest w takiej sytuacji gorzej niż niesmaczne.

Pozdrawiam
Adam

262. Data: 2003-03-20 10:42:30

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości

> Homofob też jest określeniem obraźliwym. Ale tobie wolno ?

wskaz mail w którym to napisałam. NIE UZYWAM TAKIEGO SŁOWA!!! ale poproszę
cytat z mojego maila bo byc moze sie myle a jesli nie to oczekuję, ze
napiszesz, ze sie pomyliłes!!

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

263. Data: 2003-03-20 10:45:52

Temat: co do linków
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:kh0j7voshg9u72u27smlu3d1uc8030b46u@4ax.com...

> Linków do rzeczy oczywistych raczej się nie podaje. Od tego
> są podręczniki. Przeważnie grube, najczęściej drogie. Takich rzeczy
> na sieć się raczej nie wrzuca, bo z czego żyłyby wydawnictwa.
> Pójdź do dowolnej księgarni, kup jakiś podstawowy podręcznik
> genetyki czy mechanizmów ewolucji. To są naprawdę ciekawe
> rzeczy.

wiesz rzecza oczywista jest, ze pedalstwo i czarnuch to obraźliwe epitety,
ale ja stanełam na wusokosci zadania i 2 razy podałam ci link, a ty tylko
chełpisz sie znajomoscia antropologii jako rzeczy oczywistej twierdząc, ze
nie ma linków do tego w sieci, moze nie ma bo jak ktos napisał to sa cytaty
z jakies wysmianej ksiazki a ty bazujesz własnie na źródłach niesprawdzonych
albo na fantazji. Jesli chcesz dyskutowac i wymagasz abym ja podpierała sie
słownikami i linkami zrób to samo a nie my mamy ci wierzyc na słowo a ja
muszę sie "linkowac", a kim ty jestes?? Husajn, ze wszyscy ci wierzą??
ale sie wkurzyłam...

264. Data: 2003-03-20 10:46:58

Temat: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:l0ui7v8n3v7ndt9aqhld4sng6ruifuvoea@4ax.com...
> Thu, 20 Mar 2003 09:05:12 +0100, Mała Mi <p...@p...onet.pl>
Mogłabyś jakimś linkiem rzucić?

a moze ty wreszcie rzuciłbys jakims linkiem na poparcie swoich marnych tez??

265. Data: 2003-03-20 10:51:03

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:v80j7v8cf0vhordhjju1a4uedpc076pdnb@4ax.com...
> Thu, 20 Mar 2003 09:23:22 +0100, "tweety" <n...@n...pl>
> Czy ja wiem... Umówimy się na kawe? :-)

jakbym umówiła sie na kawę to tylko w towarzystwie homoseksualistów i zebys
ty miał ochroniarzy bo porywacza jestem i mogłaby ci sie stac krzywda, a
dzisiaj szczególnie bo mnie udar wyrwał ze snu. Więc lepiej pozostane tu
gdzie jestem.

266. Data: 2003-03-20 10:55:52

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisał(a):

> wskaz mail w którym to napisałam. NIE UZYWAM TAKIEGO SŁOWA!!! ale poproszę
> cytat z mojego maila bo byc moze sie myle a jesli nie to oczekuję, ze
> napiszesz, ze sie pomyliłes!!

Nawet jeśli nie użyłaś to się nie pomyliłem. Mowa bowiem o plakacie
służącym (jak trabią media) do walki z "homofobią". Bronisz przecie to
przesłanie, a nie jego walory estetyczne.

Pozdrawiam
Adam

267. Data: 2003-03-20 10:55:58

Temat: Re: Re: Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...onet.pl>,
j...@s...net.nospam says...
> In article <3...@4...com>,
> gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl says...

Niestety - informacje ktore otrzymalem zmuszaja mnie do odwolania
zapowiedzianych dzialan.
Koszty jakie mi przedstawiono to 2500-3000 zlotych, na to mnie nie stac.
W zwiazku z tym wycofuje sie z wieszania plakatu w Twojej okolicy.

K.

268. Data: 2003-03-20 11:06:29

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet jeśli nie użyłaś to się nie pomyliłem. Mowa bowiem o plakacie
> służącym (jak trabią media) do walki z "homofobią". Bronisz przecie to
> przesłanie, a nie jego walory estetyczne.

nie, bronię homoseksualistów jako normalnych ludzi nie rózniacych sie niczym
od ciebie czy ode mnie ale nigdy nie uzyła sformułowania walka z homofobią,
przyznam sie do czegos (pewnie bedzie wstyd, ale co tam), to słowo pierwszy
raz usłyszałam w tym wątku, do tej pory nawet nie wiedziałam ze istnieje i
co onzacza, wiec przyczep sie do kogos innego a nie do mnie.

agresywna dzisiaj Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

269. Data: 2003-03-20 12:19:57

Temat: Odp: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Moczulski <w...@d...pl>

> Ba, nikt z owych naukawców nawet nie poważył się na
> zdefiniowanie homoseksualisty. A to jest podstawa wszelkiej wiedzy.
> Dopiero wychodząc od niej można zbadać np ilu homoseksualistów naprawdę
> jest (więźniów i seksoholików też liczymy czy może lepiej nie?), czego
> oni naprawdę oczekują (czy tego by im do łóżek nie zaglądać, czy wręcz
> przeciwnie by wszyscy ich podziwiali) i czy są niebezpieczni dla dzieci
> czy nie, czy to genetyczne czy nie, czy da się to leczyć czy nie ... .

A może nie powinno się mówić o homoseksualizmie czy heteroseksualizmie, może
by tak przyjąć, że człowiek jest po prostu istotą seksualną. Czy ktoś
określający się mianem 100% heteroseksualisty byłby w stanie uprawiać seks z
dowolnym przedstawicielem drugiej płci? Nie, bo nie tylko płeć decyduje o
atrakcyjności seksualnej.
Może to nie będzie całkiem czytelne, ale mniej więcej chodzi o taką
sytuację:
Dla mnie - kobiety określającej się jako heteroseksualna - o niebo bardziej
atrakcyjne seksualnie są młode kobiety, niż starzy mężczyźni, chociaż
zdecydowanie bardziej od młodych kobiet atrakcyjni są młodzi mężczyźni. I
dopóki mam możliwość wyboru partnera seksualnego wśród młodych mężczyzn,
dopóty jestem heteroseksualna, ale gdyby - tfu, tfu, tfu ;-) - wszyscy
młodzi zginęli na wojnie, to poszukam sobie partnerki wśród młodych kobiet,
a nie wśród starych mężczyzn, bo na tych ostatnich wogóle nie zwracam uwagi
w znaczeniu seksualnym.
Marta

270. Data: 2003-03-20 13:20:12

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

kobiet,
> a nie wśród starych mężczyzn, bo na tych ostatnich wogóle nie zwracam

No i proszę - zostałem na samym końcu "łańcucha seksualnego".
Pocieszam się tylko, że moja żona jest tak zboczona, że zarówno
przed młodymi kobietami i (o jak dobrze ;-)) przed młodymi
mężczyznami preferuje mnie - starego capa.
Mam również cichą nadzieję, że Marta w pogoni za dowodem,
iż kataklizm światowy pozbawiający ją dostępu do młodych
mężczyzn mógłby zrobić z niej homoseksualistkę po prostu przeoczyła
że dobór partnera seksualnego to nie tylko płeć, wiek ale dziesiątki,
czy setki mniej lub bardziej poznanych elementów - od najbardziej
prozaicznych
czy wręcz prostackich (starszy bardzo elegancki siwy pan, dobrze wychowany
rycerski wobec kobiet i........świetnie prowadzący swoje Audi 4) ;-)), po
tajemnicze feromony czy wręcz tzw. aurę roztaczaną przez daną osobę
której nie jesteśmy się w stanie oprzeć.
Jak do tego droga Marto dorzucisz to co najistotniejsze w naszej
seksualnej rzeczywistości (oczywiście wg mojej oceny) tzn. miłość,
zaufanie, szacunek to przekonasz się, że zostanie homoseksualistą
z "braku laku" jest bardzo skomplikowane, a może wręcz niemożliwe.

Pozdrawiam bardzo serdecznie
Sławek

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem