co do linków

From: "tweety" <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: co do linków
Date: Thu, 20 Mar 2003 11:45:52 +0100

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:kh0j7voshg9u72u27smlu3d1uc8030b46u@4ax.com...

> Linków do rzeczy oczywistych raczej się nie podaje. Od tego
> są podręczniki. Przeważnie grube, najczęściej drogie. Takich rzeczy
> na sieć się raczej nie wrzuca, bo z czego żyłyby wydawnictwa.
> Pójdź do dowolnej księgarni, kup jakiś podstawowy podręcznik
> genetyki czy mechanizmów ewolucji. To są naprawdę ciekawe
> rzeczy.

wiesz rzecza oczywista jest, ze pedalstwo i czarnuch to obraźliwe epitety,
ale ja stanełam na wusokosci zadania i 2 razy podałam ci link, a ty tylko
chełpisz sie znajomoscia antropologii jako rzeczy oczywistej twierdząc, ze
nie ma linków do tego w sieci, moze nie ma bo jak ktos napisał to sa cytaty
z jakies wysmianej ksiazki a ty bazujesz własnie na źródłach niesprawdzonych
albo na fantazji. Jesli chcesz dyskutowac i wymagasz abym ja podpierała sie
słownikami i linkami zrób to samo a nie my mamy ci wierzyc na słowo a ja
muszę sie "linkowac", a kim ty jestes?? Husajn, ze wszyscy ci wierzą??
ale sie wkurzyłam...
Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/