Prace dyplomowe, semestralne

1. Data: 2001-01-17 22:49:22

Temat: Re: Prace dyplomowe, semestralne
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak , to znaczy ze ty za mnie wykonasz badania ?

A co z obrona ? tez na nia pojdziesz?

1. Data: 2001-01-26 07:01:25

Temat: Prace dyplomowe, semestralne
Od: "Pchelka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prace dyplomowe, semestralne z zakresu resocjalizacji, pedagogiki i
pokrewne.

Profesjonalnie i szybko.

(Trójmiasto i okolice)

1. Data: 2001-01-26 08:27:59

Temat: Odp: Prace dyplomowe, semestralne
Od: "Marek" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pchelka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94r7cv$n1k$...@n...tpi.pl...
> Prace dyplomowe, semestralne z zakresu resocjalizacji, pedagogiki i
> pokrewne.
>
> Profesjonalnie i szybko.
>
> (Trójmiasto i okolice)

Uczelnie wprowadzaja obowiazkowe oswiadczenie, na ktorych magistrant pisze,
ze prace wykonal samodzielnie.
Czy takie oswiadczenia tez wykona "firma", czy to zainteresowany musi
napisac i podpisac oswiadczenie samodzielnie? ;-)
O ile jest wiekszy koszt takiej pracy z wykonanym i podpisanym przez "firme"
oswiadczeniem?
Wybacz, ze nie lacze wyrazow szacunku
Marek

1. Data: 2001-01-26 09:36:39

Temat: Re: Re: Prace dyplomowe, semestralne
Od: "Gwidon S. Naskrent" <r...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Jan 2001, Marek wrote:

> Uczelnie wprowadzaja obowiazkowe oswiadczenie, na ktorych magistrant pisze,
> ze prace wykonal samodzielnie.

Mi tam nic nie kazali oświadczać.

> Czy takie oswiadczenia tez wykona "firma", czy to zainteresowany musi
> napisac i podpisac oswiadczenie samodzielnie? ;-)

Jeśli chce, może to zwalić na "firmę".

> O ile jest wiekszy koszt takiej pracy z wykonanym i podpisanym przez "firme"
> oswiadczeniem?

A dlaczego złożenie oświadczenia miałoby "firmę" kosztować? Ryzyka
odpowiedzialności karnej przecież nie ma...

--
Gwidon S. Naskrent (GSN)
n...@h...amu.edu.pl

1. Data: 2001-01-27 21:55:07

Od: "TiR 2000" <t...@m...l.pl.NOSPAMTHANKS> szukaj wiadomości tego autora

Twórczość Marka o identyfikatorze news:94rccn$11t$1@slimek.man.lublin.pl
można wyrazić słowami:

> [...]
> Czy takie oswiadczenia tez wykona "firma", czy to zainteresowany musi
> napisac i podpisac oswiadczenie samodzielnie? ;-)

Hehehe.... dobre:-))!!

--
Best regards - TiR 2000 - GG# 413992
My email addy - tir2000<at>wot.SPAM.com.SUCKS.pl.ASS

1. Data: 2001-01-29 18:43:01

Od: "Renaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisac i podpisac oswiadczenie samodzielnie? ;-)
> O ile jest wiekszy koszt takiej pracy z wykonanym i podpisanym przez

Nie bardzo rozumiem twojego zatroskania takim problemem. To powinien byc
problem i troska uczelni. Jesli nie potrafi dobrze magistranta przetestowac
zanim go z tytulem mgr z murow uczelni wypusci - to marna uczelnia. Na
wolnym rynku edukacyjnym taka uczelnia szybko by zbankrutowala.
No rozumiem, ze uczelnia panstwowa i podatki tez nasze, a to zmienia
zupelnie podejscie do sprawy.
Ale oto podobne zjawisko - powiedzialbym identyczne niemal: Oto tzw.
"lapiduch" lapie w autobusie gapowicza. Jesli autobus prywatny - to zadna
moja strata. To strata wlasciciela autobusu. A jesli wlasciciel autobusu nie
zarobi wystarczajaco na biletach za przejazdy - to na rynku konkurujacych ze
soba form swiadczacych podobne uslugi - zbankrutuje i pojdzie z torbami.
Jesli firma autobusowa (lub tramwajowa) jest panstwowa - to gorzej. Wtedy
trace dwukrotnie. Trace bo ta firma z moich podatkow sie utrzymuje,
wyegzekwowac swoich naleznosci nie potrafi, koszty ma ogromne itp itd.
A wracajac do omawianego wyzej problemu napisania za pieniadze pracy
magisterskiej: trzeba po prostu sprywatyzowac szkolnictwo wyzsze i takie
stressy bedziemy miec raz na zawsze z glowy. Przynajmniej z naszej glowy. Bo
stressy i bol przezywac beda oczywiscie wlasciciele owych szkol prywatnych -
ale to juz nie moj interes.

Rinaldo

literatura o nałogach - hazardzie
Psychologia-studia