COŚ w okolicach piersi

21. Data: 2006-02-23 13:17:16

Temat: Re: Re: Re: COŚ w okolicach piersi
Od: "PhoeniX" <fenio_@_autograf_kropka_pl_.de> szukaj wiadomości tego autora

ika <i...@s...wody> napisał:
> Czepnęłam się tylko stwierdzenia, że powiedziałbyś "bez większego
> zastanowienia". Czasem takie niewinne chlapnięcie może zostać źle
> zrozumiane, zwłaszcza, jeśli dziewczyna faktycznie ma pierdyliard
> dołujących spraw na głowie, to każda informacja, nawet neutralna, może
> zostać przez nią odebrana negatywnie.

Nie zastanawiał bym się czy jej to powiedzieć czy ukryć to przed nią. Na
pewno bym jej o tym powiedział, odrazu. "Chlapnięcie" bez zastanowienia nie
wchodzi w gre o ile zna się swojego partnera i ma się troche oleju w głowie.
Trzeba wiedzieć co się mówi ale to się już tyczy każdej sprawy :)

PhoeniX

22. Data: 2006-02-23 16:21:46

Temat: Re: Re: Re: Re: COŚ w okolicach piersi
Od: Lonzone <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 14:14:32 +0100, PhoeniX napisał(a):

> Sądzisz że na tej grupie są ludzie mający podobne przeżycia z twoją
> dziewczyną ? :)
Widzę, że na każdej grupie dyskusyjnej są idioci.... nie ma
wyjątków.

> O to czy się z nią orzenić i mieć dzieci też zapytasz na jakiejś grupie ?
Po ortografii podtrzymuję moje zdanie odnośnie idiotów.

Człowiek ma problem, a ty sobie z niego żartujesz. Nieważne czy na
dobrą grupę trafił czy nie, czy jego pytanie jest mądre czy nie - on
ma problem i szuka pomocy. Jesteś głupim i niedojrzałym osobnikiem i mam
nadzieję, że ktoś Ciebie tak samo potraktuje.

A na zakończenie powiem krótko i dosadnie:
SSIJ MI WORA KRETYNIE

I pisz sobie co chcesz. Dla mnie to koniec tematu.

Rafał

23. Data: 2006-02-23 17:02:11

Od: "PhoeniX" <fenio_@_autograf_kropka_pl_.de> szukaj wiadomości tego autora

Lonzone <p...@b...pl> napisał:
> A na zakończenie powiem krótko i dosadnie:
> SSIJ MI WORA KRETYNIE
> I pisz sobie co chcesz. Dla mnie to koniec tematu.

Jesteś idiotą co dosadnie udowodniłeś swoim postem a podejrzewałem cię o to
już od samego początku tego tematu :) Po prostu ktoś inteligentny wiedział
by jak się wysłowić i jak się zachować w takiej sytuacji z bliską osobą.
Jednak ty jesteś najgorszym typem idioty bo masz rozdwojenie jaźni a innych
uważasz za debili skoro udajesz że "Lonzone" oraz założyciel tego wątku
"Rafik" to dwie różne osoby. Sama zmiana nika i maila nic nie da. Wydało się
:) To jedna i ta sama osoba pisząca z tego samego IP 213.76.169.117 więc
wybacz ale nie każdy jest tak głupi jak może ci się wydaje :) A jeśli lubisz
jak jakiś facet ssie twoją mosznę to lepiej daj sobie spokój z tą dziewczyną
i odnajdź swoje prawdziwe ja z innym mężczyzną u boku a nie zatruwaj życia
biednej dziewczynie.

inetnum: 213.76.169.0 - 213.76.169.255
netname: ELKNET
descr: ElkNet