Re: Re: Re: Po przejściach - łatwiej czy trudniej?

From: puchaty <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Re: Re: Po przejściach - łatwiej czy trudniej?
Date: Fri, 19 Mar 2004 16:17:04 +0100

Thu, 18 Mar 2004 21:07:57 +0100, na pl.soc.rodzina, Eulalka napisał(a):

> No tak - ale jak nie oczekujesz, to możesz przegapić coś co mógłbys
> przyjąć, prawda? ;)

Ale oczekując czegoś konkretnego mogę nie zauważyć tych drobiazgów, o
których pisałaś:-)

> Nie chcesz mi przecież powiedzieć,
> żyjesz bez celu? To tak jak dreptanie w kółko.

Podoba mi się to co napisał Ben Hei Hei na temat celu w życiu i dreptaniu w
kółko:
"Jesteśmy tu po to, aby coś robić.
A dzięki robieniu - uczyć się;
a dzięki uczeniu się - poznawać;
a dzięki poznawaniu - dziwić się;
a dzięki zdziwieniu - zdobywać mądrość;
a dzięki mądrości - odnajdować prostotę;
a dzięki prostocie - być uważnym;
a dzięki uwadze - wiedzieć, co należy robić."

puchaty