Re: Re: Re: Re: Co to jest kermik?

1. Data: 2000-09-19 17:59:32

Temat: Re: Re: Re: Re: Co to jest kermik?
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kronopio <c...@k...net.pl> napisał:

> i wielu innych.
>
> Z tego co piszesz i jak piszesz wynikało że nareszcie dane mi będzie, za
> łaskawym zezwoleniem, zobaczyć ogród w porównaniu z którym ogrody Semiramidy
> to małe szczeniaczki.
> Życzę połączenia , kiedyś , wiedzy książkowej z praktyką.
> Pozdro ,--
> Kronopio
> ICQ 82543201
Czym sobie zasluzylem ze traktujesz mnie w ten sposob.
Przeciez napisalem ze posiadam tylko jednego swierka i Abies pectinata ,moze mi
podpowiesz jak nalezy opiekowac sie ta jodla i czy nie wymarza w naszym klimacie.Za
wszelkie wskazowki bede Ci bardzo zobowiazany;)
Pozdrawiam .
Botan Botanicus

2. Data: 2000-09-19 20:33:46

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
,moze mi podpowiesz jak nalezy opiekowac sie ta jodla i czy nie wymarza w
naszym klimacie.Za wszelkie wskazowki bede Ci bardzo zobowiazany;)

Powtarzam pytanie Basi.
Jak chcesz rozmawiać ?
Prywatnie , czy na grupie?
Pozdro,
--
Kronopio
ICQ 82543201

Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
trzmielina-wyjasniam
(none)
Re: Odp: Odp: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Re: Odp: Re: Co to jest kermik?