trzmielina-wyjasniam

1. Data: 2000-09-19 15:59:11

Temat: trzmielina-wyjasniam
Od: "Basia" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ta trzmielina to bylo tak:
Na wystawie szkółkarskiej w Warszawie widzialam ja u kilku wystawcow, nie
bedacych bynajmniej wlascicielami palmiarni, np na ekspozycji braci Debskich
z Konskowoli Czesto byla wkomponowana w grupe bylin i trzmieliny pnacej,
ktora jak wiadomo nasze warunki pogodowe znosi dobrze. Zaciekawilo mnie czy
przypadkiem nie uzyskano nowej odmiany, bardziej odpornej na mroz.
Jeszcze jedno - basia stala bywalczyni listy i ja to dwie rozne osoby,
prosze wierzyc, pod nikogo sie nie podszywam po prostu tak mam na imie....
Dziekuje wszystkim ktorzy odpowiedzieli na moj list i przepraszam za jego
nieszczesliwe sformuowanie

2. Data: 2000-09-19 18:52:13

Temat: Jak sie pozbyc mchu z trawnika?
Od: g...@i...pl (Iza i Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Slyszalam opinie, ze trawnik nalezy posypac jesienia wapnem a mech znika jak
reka odjal. Czy to ma cos wspolnego z prawda?
Na moim pojawily sie placki mchu i trawa zaczyna powoli znikac a na wiosne
chcialabym miec wszedzie zielona trawke.
Jesli ktos zna odpowiedz, prosze o pomoc.
Izabela Wójcik

3. Data: 2000-09-21 08:27:59

Temat: Re: Jak sie pozbyc mchu z trawnika?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza i Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Slyszalam opinie, ze trawnik nalezy posypac jesienia wapnem a mech znika
jak
> reka odjal. Czy to ma cos wspolnego z prawda?

Powodów pojawiania się mchu na trawnikach jest kilka.
-zbyt mała ilość światła
-zbyt duża wilgotność
-nadmierne zakwaszenie podłoża
-niskie natlenienie podłoża.
Przeciwdziałając każdemu z nich, utrudnia się pojawienie lub zwalcza
występowanie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-22 17:26:32

Od: g...@i...pl (Iza i Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za podpowiedzi. Mnie ( a raczej mojego trawnika) moga dotyczyc
tylko dwa ostatnie odnosniki.
Czy aby natlenic podloze nalezy uzyc wertykulatora? I czy mozna taki zabieg
przeprowadzic jesienia?
A co do zakwaszenia to czy sypanie wapnem wystarczy?
Prosze o wyrozumialosc, jestem poczatkujaca ogrodniczka.
Izabela Wójcik

5. Data: 2000-10-03 08:05:56

Od: "SOR" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do zakwaszenia to czy sypanie wapnem wystarczy?
Jak dużo wapna i jak uniknąć spalenia wapnem trawy?

6. Data: 2000-10-14 04:52:54

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Czy aby natlenic podloze nalezy uzyc wertykulatora? I czy mozna taki
zabieg
> przeprowadzic jesienia?

Można, ale lepiej wiosną.

> A co do zakwaszenia to czy sypanie wapnem wystarczy?

Tak. Można tu zastosować wapno rolnicze lub, co może jest łatwiej dostępne w
miastach, kredę malarską. Nie wiem czy obecnie w sklepach ogrodniczych
sprzedają wapno.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

(none)
Re: Odp: Odp: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Re: Odp: Re: Co to jest kermik?