Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).

31. Data: 2001-06-17 12:13:31

Temat: Re: mleko
Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co latwo mozna wskazac i wykazac.
>
> TO ROZNIEZ MLEKO JEST ODPOWIEDZIALNE ZA PRZYROST NATURALNY,
> gdyz zapewnialo dodatkowy pokarm dla nowonarodzonych dzieci, gdy matki nie
mialy
> dostatecznej ilosci pokarmu i opierajac diete na mleku, juz za rok matki mogly
> rodzic kolejnego potomka,
> gdyz roczne dziecko dostawalo nadal mleko, ale juz z udoju.
> Zatem skoro mleko umozliwilo szybki przyrost naturalny, to zrozumiale, ze i
szybsza

> modyfikacje genotypu i stad ten szybki rozwoj cywilizacyjny.

Upadek kultury Majow tak przypomina holocaust, ze powinienes zbadac spozycie
mleka w spoleczenstwie zydowskim na poczatku tego stulecia. Na tej samie
zasadzie mozna powiedziec ze mleko wypacza charakter, a ludzie spozywajacy jego
duze ilosci maja sklonnosci mordercze, ksenofobiczne i w ogole wyrastaja na
swinie.Cala twoje teoria jest tak diabla warta ze nawet nie da jej sie obalic,
ze wzgledu na totalny brak sensu. Kup sobie psa a wlasciwie parke, karm mlekiem
przez X pokolen i sprawdz czy sie im genotyp zmodyfikuje.
aska

32. Data: 2001-06-17 12:24:47

Temat: Re: Re: Re: Re:mleko
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wiem czy lapali, ja tam bym nie lapala, zreszta nie bardzo wiem jak zlpac
>wielkie bydle biegajace po prerii i zmusic do wspolpracy. Wiem, wiem, mozna
>zapedzic do wawozu, ale ka takie zapedzone zwierzatko potraktowlabym raczej
>glazem z gory :-) Jezeli juz to raczej doili klacze, po tym jak je europejczycy
>przywiezli i rozpuscili.
I słusznie - w Ameryce nie było bydła przed Europejczykami a jedyne
zwierzęta zbliżone to były bizony, więc to co napisałem o łapaniu
bizonów, to potraktowałem jako żart.
A co koni, to Indianie ich nie raczej nie doili.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

33. Data: 2001-06-17 12:28:46

Temat: Re: Re: mleko
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ja widzę - Jacek uznał, że modyfikacja genotypu przez mleko odbywa
się na drodze pośredniej a nie bezpośredniej. Cóż za zmiana w teoriach.
A w ogóle to z niecierpliwością czekam na nowe teorie, bo śmiech to
zdrowie.

34. Data: 2001-06-17 13:35:51

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> duze ilosci maja sklonnosci mordercze, ksenofobiczne i w ogole wyrastaja na

Ale tak nie mozna powiedziec, bo jest to nieprawda.
A rozwoj cywilizacji w zaleznosci od ilosci spozywanego mleka zostal udowodniony i
jst latwo sprawdzalny.

> Cala twoje teoria jest tak diabla warta ze nawet nie da jej sie obalic,
> ze wzgledu na totalny brak sensu. Kup sobie psa a wlasciwie parke, karm mlekiem
> przez X pokolen i sprawdz czy sie im genotyp zmodyfikuje.

Ale mowimy o cywilizacji. I wystarczy przesledzic ktore kultury przetrwaly i
rozwinely sie
i w ktorych kulturach spozywano mleko, a w ktorych nie.

Czy nie widzisz, ze to jest takie oczywiste ?
Te kultury przetrwaly, ktore opieraly swoja egzystencje na dostepie do mleka jako
pokarmu.
Byly na tyle inteligentne, ze pozyskaly sobie dostep do bydla mlecznego,
a pijac mleka dodatkowo swoja inteligencje umacnialy.

Popatrz do atlasow , do map ze starozytnosci i sprawdz ktore kultury mialy dostep do
mleka
i ktore przetrwaly i rozwinely swoja swietnosc.
Wlasnie Cesarstwo Rzymskie.

35. Data: 2001-06-17 13:42:22

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> Co ja widzę - Jacek uznał, że modyfikacja genotypu przez mleko odbywa
> się na drodze pośredniej a nie bezpośredniej.

Czy mozesz mi powiedziec , gdzie cos takiego napisalem ?
I zdefiniuj swojego rozumienie drogi bezposredniej.

> Cóż za zmiana w teoriach.

czyich ? twoich ?

> A w ogóle to z niecierpliwościš czekam na nowe teorie, bo śmiech to
> zdrowie.

I sam widzisz. Gdybys pil mleko to bylbys w stanie korzystac ze swoich komorek ,
a tak to pozostaje jedynie pusty smiech.

I sam wiesz, ze teza, ze Mechanizmem Decydujacym o Rozwoju Cywilizacji byl Dostep do
Pokarmu, jakim bylo Mleko sie obronila i nie stanowi teorii, gdyz latwo ja
zweryfikowac
i z latwoscia sie broni dla kazdego, kto choc w ogolnym stopniu wie jak korzystac z
internetowych wyszukiwarek i zechce dotrzec do zrodel historii naszej cywilizacji i
jej
rozwoju.

Widac to rowniez na przykladzie zwierzat, u ktorych rozwoj inteligencji zostal
wlasnie
dlatego zahamowany, ze nie mialy przez pokolenia dostepu do nadwyzek mleka.

J.

36. Data: 2001-06-18 09:14:05

Temat: Odp: Re:mleko
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał

MK napisała

: > Prosty dowód - skoro człowiek w odróżnieniu od innych zwierzšt potrafił
: > oswoić i udomowić bydło jeszcze zanim zaczšł pić mleko to chyba logiczne, ze
: > rozwój jego inteligencji rozpoczšł się dużo wcześniej i inne czynniki na ten
: > rozwój wpływały.

: Dowod jest falszywy i nielogiczny

Jak zazwyczaj wszystkie dowody, które pozostają w sprzeczności z Twoimi
teoriami.

: poniewaz opiera sie na blednym zalozeniu ze nie mogl pic mleka przed
: udomowieniem bydla.

Miśku, zakładając, że nawet tak było, nadal nie jest to dowodem na to, że mleko
krowie wpłynęło na rozwój inteligencji człowieka? Dlaczego? Ano dlatego, że
skoro w ogóle przyszło mu (człowiekowi) do głowy, że można się napić mleka
samicy obcego gatunku (co do tej pory nie przyszło do głowy żadnemu innemu
ssakowi), to znaczy to, że jego mózg był o wiele bardziej rozwinięty już dużo
wcześniej. Jaka była przyczyna jego rozwoju? Nie wiem. Ale wiem jedno, że mleko
krowie nie było czynnikiem nań wpływającym.

: Nie trzeba udomowic bezpanskiego psa zeby go zlapac.

Ale trzeba mieć już _wcześniej_ więcej inteligencji od przeciętnego drapieżnika,
by oprócz złapania psa wiedzieć jeszcze, że można go wydoić :->

: Mleko z udomowionego czy nieudomowionego bydla smakuje tak samo, a zeby bydlo
: doic to nie musi byc udomowione, wystarczy ze przywiazane, zeby nie wierzgalo
: kopytami.

No i w ten sposób sam pięknie udowodniłeś, że inteligencja człowieka powstała
dużo wcześniej, niż zaczął on pić mleko. Chyba, że jesteś w stanie podać
przykład innego ssaka drapieżnego, który przywiązuje swe ofiary, by móc je
wydoić przed skonsumowaniem.

BTW - czy aby napisać odpowiedź na jeden akapit (a co z resztą?) musiałeś
przytaczać cały mój post?
--
Maja

37. Data: 2001-06-18 09:40:46

Temat: Odp: mleko
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał

: Widac to rowniez na przykladzie zwierzat, u ktorych rozwoj inteligencji zostal
wlasnie
: dlatego zahamowany, ze nie mialy przez pokolenia dostepu do nadwyzek mleka.

Kurczę, tak się zastanawiam, kiedy koty domowe stworzą własną cywilizację. Tyle
litrów krowiego mleka pitego przez całe pokolenia ....

--
Maja

38. Data: 2001-06-18 15:01:56

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wcześniej. Jaka była przyczyna jego rozwoju? Nie wiem. Ale wiem jedno, że mleko
> krowie nie było czynnikiem nań wpływajšcym.

Zosko,
czy naprawde tak trudno zauwazyc, ze zwierzeta drapiezne, roslinozerne, dlatego nie
wyksztalcily wysokiego poziomu inteligencji, poniewaz nie uzyskaly dostepu do mleka
w nieograniczonych ilosciach ?

Gdyby czlowiek pozostal drapieznikiem, to nadal by siedzial na drzewie i polowal aby
zdobyc mieso.

> : Nie trzeba udomowic bezpanskiego psa zeby go zlapac.
>
> Ale trzeba mieć już _wcześniej_ więcej inteligencji od przeciętnego drapieżnika,
> by oprócz złapania psa wiedzieć jeszcze, że można go wydoić :->

I tutaj sie oczywiscie mylisz, poniewaz instynkt ssania jest uwarunkowany
genetycznie
a podgladac dojenia, czy ssania nie trzeba bylo, bo czynia to kobiety karmiac
dzieci.
I kazde zwierze rodzac sie ma w genach zakodowana potrzebe ssania i bycia karmionym
mlekiem,
bo stad nazwa ssaki, a nie gady czy plazy.

> No i w ten sposób sam pięknie udowodniłeś, że inteligencja człowieka powstała
> dużo wcześniej, niż zaczšł on pić mleko.

alez taka sama inteligencje prezentuja malpy rozlupujace orzechy.
Tyle ze malpy nie pijac mleka, nadal orzechy rozlupuja jak przed wiekami.

> Chyba, że jesteś w stanie podać
> przykład innego ssaka drapieżnego, który przywišzuje swe ofiary, by móc je
> wydoić przed skonsumowaniem.

Raz jeszcze.
Inne ssaki nie pija mleka i dlatego ich poziom inteligencji jest taki jaki jest.
To samo dotyczy ras ludzkich, ktore byly pozbawione duzej ilosci mleka.

> BTW - czy aby napisać odpowiedź na jeden akapit (a co z resztš?) musiałeś
> przytaczać cały mój post?

Jezeli nie ma wiecej pytan, to zamykam dyskusje.
EOF

39. Data: 2001-06-18 16:43:53

Od: "kk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jaki jest.
> To samo dotyczy ras ludzkich, ktore byly pozbawione duzej ilosci

Kiedy zglaszasz sie po odbior Nobla?
K.

40. Data: 2001-06-18 18:52:31

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kk napisał:

> jaki jest.
> mleka.
>
> Kiedy zglaszasz sie po odbior Nobla?

Wystarczy mi, gdy pozostane tworca teorii.
Rozwiniecie i prowadzenie badan pozostawiam innym.
Jakkolwiek nie jest to zbyt trudne i zmudne, aby zapytac wszystkich
dotychczasowych noblistow czy pili mleko.
Jacek

Parkinson-Tremor
lacina [of]
antybiotyki versus wodeczka
co można robić a co nie po operacji przepukliny
Czuc z ust .....