Re: Re: Re: Wkurzający lekarz

Data: 2003-10-09 18:10:26
Temat: Re: Re: Re: Wkurzający lekarz
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl>

Pamiętnego dnia Wed, 8 Oct 2003 21:10:36 +0200, "casus"
<c...@g...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>czy ja naprawde stukam zlowieszcze slowa?:-)

W zadnym razie - to moj standardowy naglowek ;)
Twoje slowa zazwyczaj sa zgola odmienne ;)
I bardzo je sobie cenie. Choc wzrok mam swietny - to lubie wiedziec
wiecej ;)

>Jest troche inaczej. Aby stwierdzic zdolnosc do konkretnego kierunku studiow
>nalezy okreslic stan zdrowia konkretnej osoby. I jej stan zdrowia nie musi
>byc na zaswiadczeniu napisany, o ile nie koliduje z wyrazeniem zgody. Czyli
>wystarczy napisac: zdolna. Ale, w karcie w przychodni musi byc zapis badania
>i zapisane wszystkie stwierdzone wady lub schorzenia.

Najwidoczniej wszystko zalezy od lekarza i jego podejscia do sprawy,
bo lekarz ktory mi wystawial zaswiadczenie tylko troche ze mna
porozmawial, spytal sie na co choruje, chorowalam, czy mam jakies
doleglowosci. Nie powiem zeby przystawil mi pieczatke z miejsca -
wywiad przeprowadzil, ale nie bylo zadnego dokladnego badania.
Stwierdzil ze i tak nie ma zadnych konkretnych przeciwwskazan do
studiowania biologii.

>Zwolnienie na wypadniety dysk powinnas otrzymac od ortopedy lub neurologa.
>Internista ( a konkretnie zaden lekarz ) bez zbadania nie moze wydac
>orzeczenia o niezdolnosci do pracy.

Moj mi wydal bez slowa, ale na jego usprawiedliwienie dodam ze mialam
pisemko z pogotowia na ktore trafilam z pracy, gdy mnie polamalo. Na
pogotowiu powiedzieli ze moga mi dac najwyzej trzy dni zwolnienia a ja
potrzebuje wiecej i mam dlatego isc do internisty.

>Wlasnie dlatego pisze tak jak pisze, poniewaz nie znam tego lekarza. Tak
>samo jak nie znam autorki postu i Jej kolezanki. Nie uslyszalem tez ZADNEGO
>faktu z ich ust, jakoby dzialanie tego lekarza bylo niezgodne z prawem.
>Natomast uslyszalem, ze PO CO KAZE SCIAGAC BIUSTONOSZ, skoro chodzi tylko o
>papierek. A to juz jest roznica. Usiluje wytlumaczyc, ze takie sa zasady, bo
>jak bylo widac kolezanka Imoe, i moze sama Imoe nie bardzo chca to
>zrozumiec. Ze aby dostac "papierek" nalezy byc zbadana.

Ja to wszystko rozumiem ;)
Chodzilo mi glownie o to ze Ty - zazwyczaj odpisujacy bardzo fachowo,
spokojnie i wyczerpujaco, w tej sytuacji, przy tej historii -
zareagowales bardzo, bardzo impulsywnie.

>Stad wlasnie moja reakcja taka a nie inna. Moze sie wydaje przejaskrawiona,
>ale wybacz, nagonki na lekarzy byly, sa i beda. Jedne sluszne, drugie
>wymyslone. Pierwsze zdecydowanie akceptuje,. popieram i jestem za ukaraniem.
>Drugie odrzucam i bede bronil nawet obcego lekarza, ktorego nie znam. Bo jak
>juz napisalem - latwo oskarzyc i skrzywdzic. Trudno to potem odkrecic. Latwo
>komus zniszczyc opinie bezpodstawnie. I tego bede bronic. Nie jako lekarz.
>Jako czlowiek.

Na szczescie w tej calej historii nikt nie podawal zadnych nazwisk, a
wiec nie chodzilo tyle o ukaranie w jakis tam sposob danego lekarza a
raczej o wyrazenie swojej opinii na temat calej sytuacji.

No dobrze - ja juz swoje powiedzialam chyba w tej dyskusji :)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu