Zazdrość o faceta przy telewizorze

11. Data: 2004-01-15 08:43:04

Temat: Re: Re: Re: Zazdrość o faceta przy telewizorze
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bu5i2o$cjv$1@korweta.task.gda.pl>, p...@N...pl
says...
> 'Sex i zakupy' na TELE 5 są całkiem fajnym erotycznym programem:-).

Mi nie pasuja. Jestem lasuchem, ale wybrednym :)

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

12. Data: 2004-01-15 08:44:10

Temat: Re: Re: Zazdrość o faceta przy telewizorze
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisał(a) Paulinka:

> Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
>
>: A w jakiej kablowce daja _dobre_ programy/filmy erotyczne? :)
>
> 'Sex i zakupy' na TELE 5 są całkiem fajnym erotycznym programem:-).

I polonia 1 po 23:00.
Panienki całkiem, całkiem i pogadać można...

puchuchuchaty

13. Data: 2004-01-15 16:57:30

Temat: Re: Zazdrość o faceta przy telewizorze
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia wrote:

> Ciekawe czy grupowiczki byłyby tu zazdrosne jeśli mąż w tym momencie
> ogladałby sobie playboya albo coś mocniejszego.

"Wolno psu na Pana Boga szczekać, ale go ugryźć nie wolno", jak mawia mój
dziadek;-)

A ciekawe co
> powiedzieliby panowie gdyby przy telewizorze siedziała w tym momencie
> żona?

Mój nic nie mówił;-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,