Z przyjemnych tematow -tantra

1. Data: 2004-01-12 22:09:05

Temat: Z przyjemnych tematow -tantra
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu dalem znajomemu malzenstwu ksiazke nt. tantry -byli
zadowoleni -jak juz przeczytali ;)
A ciekawi mnie czy szeroko rozumiany rozwoj malzenstwa/czlowieka "przy
uzyciu roznych technik seksu" jest popularniejszy -wiekszy od 1 ;).
Nie chodzi mi o zbyt intymne szczególy ale o to czy stosujecie, znacie kogos
kto szuka szeroko pojetego oświecenia -mistycyzmu ta droga?

2. Data: 2004-01-14 18:46:52

Temat: Re: Z przyjemnych tematow -tantra
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze ze nikt nie ma mistycznych zapedow wzgledem seksu.
Jakby komus wyraz tantra niewiele mowil to jest to w wielkim skrocie sposob
"dwuosobowej medytacji", nie to samo co kamasutra, kamasutra to raczej
sposob na jak najlepsza przyjemnosc.

3. Data: 2004-01-14 20:46:57

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Widze ze nikt nie ma mistycznych zapedow wzgledem seksu.

Ale książkę też się przyjemnie czytało; praktyka nie zawsze jednak idzie w
parze z teorią ;) Pozdrawiam Magnolia.

4. Data: 2004-01-14 21:04:02

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale książkę też się przyjemnie czytało; praktyka nie zawsze jednak idzie w
> parze z teorią ;) Pozdrawiam Magnolia.

Niejdno przyslowie prajtyke stawia wyzej niz teorie..
Czytalas?

5. Data: 2004-01-14 21:16:39

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niejdno przyslowie prajtyke stawia wyzej niz teorie..
> Czytalas?

Oczywiście, kilka lat temu, chyba z wydawnictwa Santorski o ile dobrze
kojarzę. A najbardziej to mi się podobało: joni i lingam ;), super
określenia, nizrozumiałe dla niewtajemniczonych ;)

6. Data: 2004-01-14 21:22:58

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NelaBad" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> Oczywiście, kilka lat temu, chyba z wydawnictwa Santorski o ile dobrze
> kojarzę. A najbardziej to mi się podobało: joni i lingam ;), super
> określenia, nizrozumiałe dla niewtajemniczonych ;)

Moze to ja wam dalem :)
Mi sie tez podobaly te nazwy, dosyc przyjemne w wymowie.

7. Data: 2004-01-14 21:24:37

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sposob
> "dwuosobowej medytacji", nie to samo co kamasutra, kamasutra to raczej

A ta książka to z obrazkami?

Pozdrawiam
Andrzej

8. Data: 2004-01-15 06:52:16

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to ja wam dalem :)

Nie :), a jeśli chodzi o tantrę - osobiście nie zainteresowałam się nią
bliżej, bo - podobnie jak joga jest ona związana z systemem duchowym, który
ma indyjskie korzenie i chyba trudno ją traktować w oderwaniu od tego
/Sakti+Siwa=kosmiczny akt miłosny/. Wegetarianizm też do końca nie jest mi
bliski, no i ascetyczką też nie będę. Ale książka na pewno warta
przeczytania i przemyślenia. Pozdrawiam -Magnolia.

9. Data: 2004-01-15 07:41:34

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *NelaBad* napisała zimową porą:

A najbardziej to mi się podobało: joni i lingam ;),
:: super określenia, nizrozumiałe dla niewtajemniczonych ;)

Ale dla wtajemniczonych tak:)
Mi tez najbardziej podobały się te określenia - nasz język jest
delikatnie mówiąc baaaaaardzo ubogi w tym względzie.Samą książkę
przeczytaliśmy z TŻ wiele lat temu, na początku naszego wspólnego
życia i czerpaliśmy z niej garściami to, co było dla nas
najlepsze.Dużo można się nauczyć o sobie, o partnerze, o wzajemnych
potrzebach i ich zaspokajaniu, o sztuce miłości i o tym jak ją dawać i
dozować.
Do dziś nam zostało spanie na " łyżeczkę", ale nie tylko to:)))

Pozdrawiam!

--
***Tashunko***

10. Data: 2004-01-15 07:44:24

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bu5g5g$b00$1@news.onet.pl...
> [...]
> dozować.
> Do dziś nam zostało spanie na " łyżeczkę", ale nie tylko to:)))

No już nie ważne czy są obrazki, moglibyście podać tytuł i autora?

Pozdrawiam
Andrzej

zazdrość o faceta o chata
"Podrecznik" do histrorii Polski dla 12 latka
Eutanazja ... ? (II)
zazdrość o rozmowy na czacie
Eutanazja bylibyscie sklonni?