zazdrość o rozmowy na czacie

1. Data: 2004-01-11 13:43:44

Temat: zazdrość o rozmowy na czacie
Od: "tomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam od kilku tygodni mały problem. Żona jest zazdrosna o to, że rozmawiam z
kobietami przez internet. Mam już dwie znajome osoby, z którymi
systematycznie rozmawiam. Za kazdym razem, gdy to robię ona wpada we
wściekłość i przeszkadza mi w tym. Widzę, że jest o to bardzo zła. Nawet
spotkałem się z jej strony ze stwierdzeniem, że mam "internetowy romans" :-)

Bardzo jestem ciekaw waszego zdania. Prawdopodobnie taki temat był już
kiedyś poruszany na grupie, ale ja niestety jestem bardzo młodym
grupowiczem.

Jak myślicie, czy jest coś w tym złego?
Czy rozmowa żonatego mężczyzny z drugą kobietą na czacie jest czymś moralnie
niestosownym i powinna być w małżeństwie "zakazana" jak np. zdrada?

Tomek

Ps.

2. Data: 2004-01-11 14:04:46

Temat: Re: zazdrość o rozmowy na czacie
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A o czym rozmwiacie na tym czacie?

3. Data: 2004-01-11 14:24:02

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od czasu , jak mąż koleżanki odszedł do dziewczyny poznanej na czacie (czy
przez gg?) uwierzyłam, że internetowe znajomości mogą rozwalić małżeństwo.

Dorota

4. Data: 2004-01-11 14:58:39

Od: "Joanna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle się Twojej Żonie nie dziwię, ja jestem taką żoną, której mąż w
internecie poluje na "koleżanki",jak chcesz wiedzieć jak się czuje Twoja
żona b. chętnie Ci opowiem, a może Ty mi wytłumaczysz co takiego tam
znajdujecie, że nie potraficie sobie tego odmówić i zaczynacie kłamać. Nie
chciałabym otym pisać publicznie na grupie, więc jeśli chcesz odpisz mi na
mail a może zrozumiesz że Twoją żonę to boli, tak jak mnie. A może pomożesz
mi zrozumieć, dlaczego mój mąż robi to samo?
Pozdrawiam
Joanna

5. Data: 2004-01-11 15:17:58

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Od czasu , jak mąż koleżanki odszedł do dziewczyny poznanej na czacie (czy
> przez gg?) uwierzyłam, że internetowe znajomości mogą rozwalić
małżeństwo.

A znajomosci w realu? Nie sa chyba mniej niebezpieczne.
Zalezy czy rozmawiaja o "pierdolach", swoich aktualnych partnerach itd.

6. Data: 2004-01-11 15:29:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <a...@o...pl> wrote in message news:btrjum$muq$1@news.onet.pl...
> [...]
> spotkałem się z jej strony ze stwierdzeniem, że mam "internetowy romans" :-)

jak najbardziej ma racje. nie tylko my amatorzy, ale rowniez
psychologowie, ktorzy juz sie takim zjawiskiem zajeli.
wirtulana znajomosc zaburza bliskosc z partnerem, zaczyna sie
oddalenie poczatkowo psychiczne a i niestety i fizyczne.
dochodzi do powaznego kryzysu.
Zadaj sobie pytanie- czy wtedy kiedy czatujesz nie tracisz
czasu, ktory moglbys spedzic z zona? czy "wygadany" na czacie
i zaspokojony psychicznie rozmawiasz o tym samy z zona?
czy warto zeby niepokoj zony zastapil jej milosc do ciebie?
pytania moga sie mnozyc.
Pielegnuj swoj zwiazek w realu a nie zwiazki wirtualne.
Czego szukasz w czatach? nie mozesz tego znalesc z zona?
nie szukaj rozwiazania poza zwiazkiem jesli chcesz go utrzymac.
zapewne ty tez niezbyt bylbys szczesliwy gdyby zona czatowala
z innymi mezczyznami, i wolala to nad czasem spedzonym z toba.

iwon(k)a

7. Data: 2004-01-11 15:37:51

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dla mnie systematyczne rozmawianie z innymi paniami na czacie, oznacza mniej
więcej tyle, że Twoja żona nie jest dla Ciebie interesującym partnerem do
rozmów.
Nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy ja powiedzmy leżę w łóżku i gapię się w
telewizor, a mój TŻ rozmawia sobie w najlepsze z jakąś kobietą i ma w nosie
moje uczucia.
Nie twierdzę, że takie wirtualne pogawędki muszą nosić znamiona zdrady, bo
nie muszą. Jednak Twojej żonie ma prawo być przykro, że swój wolny czas
poświęcasz obcym babom, a nie jej.

Paulinka

8. Data: 2004-01-11 16:11:41

Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moralnie
> niestosownym i powinna być w małżeństwie "zakazana" jak np. zdrada?

Sam najlepiej wiesz w jakim tonie są to rozmowy. Jeżeli nie czujesz że
pachną zdradą nie widzę powodu, aby żona nie mogła zobaczyć o czym klikacie.
Ale skoro piszesz, że przeszkadza ci w tym, to znaczy że nie chcesz aby
dowiedziała się o treści rozmów... Sam sobie odpoiwiedz jak byś się czuł,
gdyby role odwróciły się? Wtedy może zrozumiesz żonę
JO

9. Data: 2004-01-11 16:43:03

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A znajomosci w realu? Nie sa chyba mniej niebezpieczne.
> Zalezy czy rozmawiaja o "pierdolach", swoich aktualnych partnerach itd.

Zgadza się, niemniej jednak wydawało mi się zawsze, że internetowe
pogaduszki nie mogą wpłynąć negatywnie na "realny" związek. No i się
pomyliłam.

D.

10. Data: 2004-01-11 17:11:21

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza się, niemniej jednak wydawało mi się zawsze, że internetowe
> pogaduszki nie mogą wpłynąć negatywnie na "realny" związek. No i się
> pomyliłam.

No ja bym mojego męża opieprzyła porządnie za takie coś. Żeby z obcymi
babami rozmawiać, zamiast z żoneczką ukochaną? Skandal!

pozdr

cherokee

Eutanazja bylibyscie sklonni?
pomoc prawna