antybiotyk z żelatyną

1. Data: 2001-05-29 11:34:24

Temat: antybiotyk z żelatyną
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam wszystkich grupowiczów :-)
Od około 1,5 roku rośnie mi ząb ósemka i co jakiś czas robi mi się ropny stan
zapalny i niestety nie pomaga płukanie ziołami. Dentysta przepisał mi
antybiotyk w kapsułkach o nazwie DALACIN C (zawiera klindamycynę), który bardzo
dobrze radzi sobie ze stanami zapalnymi tego rodzaju. Niestety w skład tych
kapsułek wchodzi żelatyna... :-( Czy ktoś z was może mi polecić antybiotyk o
podobnym działaniu, ale który nie zawierałby żelatyny.
Z góry wielkie dzięki :-)
Vicky

2. Data: 2001-05-29 12:18:17

Temat: Re: antybiotyk z żelatyną
Od: "adam" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dalacin C w zastrzyku???

(ops, ale nasadka igly zawiera toxyczne zwiazki :-)))

adam

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

3. Data: 2001-05-29 16:02:16

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dalacin C w zastrzyku???
>
> (ops, ale nasadka igly zawiera toxyczne zwiazki :-)))
>
> adam

Z ironia troche nie trafiles, nie chodzi mi o BSE tylko najnormalniej w swiecie
jestem wegetarianka :-), a chyba wiadomo Ci z czego i jak robi sie zelatyne...
z tego co sie zdazylam dowiedziec, to jest jeszcze DALACIN C w syropie
(bynajmniej nie boje sie zastrzykow ;-)).
Pozdrowki
Vicky

4. Data: 2001-05-29 17:46:20

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dalacin C mozna przyjmowac w zastrzykach, dostepne sa ampulki 0,3; 0,6 i 0,9
g. Problem tylko w tym, ze T 0,5 tego antybiotyku jest krótkie i waha sie od
1,5 do 4 godzin. Jedna dawka dziennie to zdecydowanie za malo, dwie -
wlasciwie tez. Iniekcje 3 x dziennie w leczeniu ambulatoryjnym wymagaja
duzego poswiecenia...

5. Data: 2001-05-29 19:07:02

Temat: Re: Re: antybiotyk z żelatyn?
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>1,5 do 4 godzin. Jedna dawka dziennie to zdecydowanie za malo, dwie -
>wlasciwie tez. Iniekcje 3 x dziennie w leczeniu ambulatoryjnym wymagaja
A czegóż się nie robi dla przekonań - :-).

--
Artur Drzewiecki
d...@p...bez.onet.spamu.pl

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu.

6. Data: 2001-05-29 21:08:37

Od: "adam" <s...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

niniejszym za ironie bardzo przepraszam.

ale mysle ze jednak zdrowie przede wszystkim, i te pare mikrogramow zelatyny
naprawde nie zaszkodzi ani twojemu zdrowiu, ani przekonaniu.

a w ramach przeprosin malutki przedruk tego, o co pytalas:

nazwa handlowa DALACIN C
nazwa międzynarodowa CLINDAMYCIN
postać GRANULAT -> PLYN
dawka 0,075 G/5 ML
opakowanie 80 ML = 32 G
producent PHARMACIA & UPJOHN

mam nadzieje ze panowie z portalu www.farmacja.pl (gorąco polecam!!) nie
beda mi mieli zaa zle tego przedruku....

pozdrowienia

napisał:7...@n...onet.pl...

7. Data: 2001-05-30 07:22:00

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora