bulimia nervosa

1. Data: 2003-02-09 20:43:07

Temat: bulimia nervosa
Od: "Gosia O" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos podzielilby sie ze mna swoimi przezyciami zwiazanymi z bulimia i
anoreksja i napisal jak sobie radzi w zyciu codziennym ,jak i czy wogole tak
do konca mozna sie wyzwolic ? byloby mi lzej pogadac z kims kto mnie rozumie
Gosia

2. Data: 2003-02-11 20:17:22

Temat: Re: bulimia nervosa
Od: "Agatka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

........krążą legendy o tych, co się do końca wyzwolili ;) Mnie, pomimo
ogromnych starań, nigdy się nie udało, tzn. kiedy już niby było wszystko
dobrze to problem zawsze wracał. Nie wiem jak ty, ale ja momentami mam już w
dupie tą całą walkę.......

3. Data: 2003-03-26 13:01:14

Od: "Lidka" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia O" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rozumie
> Gosia
>
> Obawiam sie, ze sama sobie nie poradzisz. Porozmawiaj z kims kto cie
wyslucha i sama wsluchuj sie co mowisz.
Lidka

4. Data: 2003-04-08 15:50:22

Od: "marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie jest choroba

5. Data: 2003-04-10 06:46:08

Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:

> Użytkownik "Gosia O" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> tak
> rozumie
> >

> to nie jest choroba

a co to jest w takim razie?

--
careful with this axe Eugene!

6. Data: 2003-04-10 14:39:22

Od: "Leda" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że bulimia jest chorobą...... bo przecież zdrowy człowiek nie
rzyga po posiłkach.......

Pozdrawiam
LEDKA

7. Data: 2003-04-12 16:23:40

Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leda wrote:

> Oczywiście, że bulimia jest chorobą...... bo przecież zdrowy człowiek nie
> rzyga po posiłkach.......

z przejedzenia pewnie mozna ale to raczej nie jest bulimia
--
Nie ma pan kompleksu niższosci. J e s t pan gorszy.
-- psychiatra do pacjenta

8. Data: 2003-04-18 11:43:26

Od: "Leda" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Choruje na bulimie i wierz mi albo nie, ale z głodu nie rzygam ;)

Pozdrawiam
Leda

9. Data: 2003-04-19 18:02:06

Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leda wrote:

> Użytkownik "gazebo" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> Choruje na bulimie i wierz mi albo nie, ale z głodu nie rzygam ;)

nie to mialem na mysli, przyjmuje po prostu, ze odruch wymiotny nie jest
przynalzeny wylacznie chorym, moim zdaniem bulimia jest choroba i to ta z
tych powzazniejszych biorac pod uwage uwarunkowania psychiczne BTW jesli
mozna prosic to odpowiadaj pod cytatami

10. Data: 2003-06-06 17:30:59

Temat: Re: Re: bulimia nervosa
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:

> [...]

Anoreksja oraz bulimia to najgorsze co mi sie w zyciu przytrafilo....
Ja jednak wyszlam z tego...Kazdy moze jesli chce!!!
Trzeba w to wierzyc, trzeba miec nadzieje...
To nie jest latwe...Zwlaszcza wtedy gdy czujemy sie samotni,
niekochani, nierozumiani...

Oczywiscie - MOZNA, a raczej TRZEBA!!!
Musisz tylko zadac sobie pytanie czy rzeczywiscie tego chcesz ( znam osoby,
ktore nie chca :((( )

>byloby mi lzej pogadac z kims kto mnie
> rozumie

Pisz do mnie kiedy tylko chcesz....
a...@i...pl

Pozdrawiam cie cieplutko -ASIA

jedzenie/Wrocław
Proszę o kontakt
Zapraszam do forum alkoholikow i zainteresowanych
Ośrodek za granicą
Szukam grupy AA (w-wa)