Ośrodek za granicą

1. Data: 2003-02-02 10:49:17

Temat: Ośrodek za granicą
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem tu pierwszy raz.

Teraz do rzeczy. Chciałam zapytać o Ośrodki za granicą. Gdzie takie są,
gdzie najczęściej narkomani wyjeżdzaja, jakie to miasta. Ile taki wyjazd
kosztuje, i jeśli leczenie trwa 2 lata, to ile taki wyjazd moze kosztować.
Słyszałam że są takie ośrodki w którym leczą od narkotyków, alkoholu,
papierosów i seksu. Czy jest możliwe takie leczenie ? Czy leczenie za
granicą jest inne ? czym się różni ? czy takie leczenie jest skuteczniejsze
? np. lepsi specjalisci, czy co ?? I czy osoby po wyjściu z takiego Ośrodka,
zmieniają się naprawdę ?

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Nowa

2. Data: 2003-02-03 15:01:17

Temat: Re: Ośrodek za granicą
Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Feb 2003 11:49:17 +0100, Aldona wrote:

> Słyszałam że są takie ośrodki w którym leczą od narkotyków, alkoholu,
> papierosów i seksu. Czy jest możliwe takie leczenie ?

ośrodek leczenia "uzależnienia od seksu"?!!

przyznam, że zmroziło mnie to. zapachniało mi inkwizycją.

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

3. Data: 2003-02-04 11:10:16

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> napisał w
wiadomości news:slrnb3surb.ehh.emes@localhost.localdomain...

> ośrodek leczenia "uzależnienia od seksu"?!!
>
> przyznam, że zmroziło mnie to. zapachniało mi inkwizycją.

Jaką inkwizycją?Przecież to może być uzależnienie jak każde. Człowiek
uzależnia się od substancji wydzielanych w organizmie w czasie
stosunku(możliwe że chodzi o endomorfiny) a jak ma do tego jeszcze
odpowiednie podejście czyli np. przez seks rozładowuje napicie(nerwowe) to
do uzależnienia łatwa droga.Do tego ciągłe posuwanie plastikowej panienki,
ciągłe oglądanie pornoli albo bardzo częste wizyty w domku publicznym.Znam
kolesia wydającego całą kasę na prostytutki, jest tam każdego dnia.Mówi że
musi to robić nawet jeśli pożycza na to stale kasę.
To okropne ale to co najprzyjemniejsze najsilniej uzależnia.
Pozdrawiam
Ania

4. Data: 2003-02-04 20:01:16

Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003 12:10:16 +0100, Aede wrote:

> [...]
> musi to robić nawet jeśli pożycza na to stale kasę.
> To okropne ale to co najprzyjemniejsze najsilniej uzależnia.

no, przyznam że mnie zaskoczyłaś. nie spodziewałem się, że można
nałogowo bzykać dmuchane lalki :)

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

5. Data: 2003-02-07 01:14:10

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aldona" <b...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
skuteczniejsze
> ? np. lepsi specjalisci, czy co ?? I czy osoby po wyjściu z takiego

Napisalem Ci prywatnie, jesli nie doszlo, to daj znac..
Dany

6. Data: 2003-02-08 10:05:54

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> napisał w
wiadomości news:slrnb404v9.5e0.emes@localhost.localdomain...

> no, przyznam że mnie zaskoczyłaś. nie spodziewałem się, że można
> nałogowo bzykać dmuchane lalki :)

Jasne że można, i robią to parę razy dziennie,haha a potem żadna kobieta ich
nie zaspokoi (normalna) może jakaś nimfomanka.
Ale to jest okropne ci ludzie mają strasznie, oglądałam kiedyś film
dokumentalny o tym, facet który miał normalna rodzinę, był tak uzależniony
od rzeczy związanych z seksem że doszło do tego że prawie zgwałcił pannę w
parku i wtedy doszło do niego że musi się leczyć ,dopiero jak zobaczył co
chce zrobić, jak ona zaczęła go błagać żeby ją wypuścił.
Pozdrawiam.

> --
> emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

Szukam grupy AA (w-wa)
Jak to jest z paleniem zielska?
extasy
Czy coś mi grozi teraz?
Nielegalnosc narkotyków (było- zwierzenia alkoholi