Re: Re: magnolia parasolowaa

1. Data: 2000-09-19 03:51:20

Temat: Re: Re: magnolia parasolowaa
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> napisał:

> roslinke a koszty utrzymania sa wysokie.
>
> Nie wiem jakie znasz szkółki, ale te które ja znam rozmnażają "niepospolite"

Co to znaczy "niepospolite"
Kazdy kto choc troche interesuje sie Regnum vegetabile wie ze Picea abies to
najbardziej zmienny i polimorficzny gatunek ,stosunkowo mlody w ktorego tworzeniu
bral udzial swierk syberyjski.
Jesli gatunek ma tak duzo odmian to sa one pomieszane i prawdopodobnie pozamieniane
ilustracje nie mowiac o opisach ktore sa niedoskonale.

> sosną "Pendula" nikt się nie zainteresuje przez kilka lat, bo w naszym kraju
> jeszcze nie ten poziom.

Ale dlaczego tak jest?
Obserwujac Wasza grupe zauwazylem iz jest ona stosunkowo niewielka.Dlaczego wsrod Was
nie ma szkolkarzy ,ktorzy podzielili by sie wiadomosciami,nowosciami udzielali by
cennych wskazowek.
Czyzby byli tak zajeci rozmnazaniem Thuji Szmaragd ?

Pozdrowienia
Botan Botanicus

2. Data: 2000-09-19 06:24:10

Temat: Odp: Re: magnolia parasolowaa
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@p...onet.
pl...

> [...]
wiadomosciami,nowosciami udzielali by cennych wskazowek.
> Czyzby byli tak zajeci rozmnazaniem Thuji Szmaragd ?

Racjonalnie myśląc, trudno, żebyśmy byli odpowiedzailni za tych, których tu
nie ma:-). Co zresztą nie do końca jest prawdą, tylko Ty jeszcze o tym nie
wiesz.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-09-19 21:08:35

Temat: Re: magnolia parasolowaa
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy "niepospolite"

Niepospolite to znaczy "rzadkie"(użyłeś tego słowa w podobnym znaczeniu ciut
wyżej).
Nie używam słowa "rzadkie" w stosunku do roślin, bo kojarzy się raczej z
obstrukcją niż z pięknem:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
sprzedam urzadzenie do podlewania kwiatow (Allegro)
Re: Żywopłot
Re: Re: trzmielina