Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).

41. Data: 2001-06-18 19:01:03

Temat: Re: Re:mleko
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jaki jest.
>mleka.
>
>Kiedy zglaszasz sie po odbior Nobla?
O kurcze, a ja zapomniałem powiadomić Komitet Noblowski, jak obiecałem
Jackowi - jeszcze się obrazi i gdzie znajdziemy taką rozrywkę :-))))))?
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

42. Data: 2001-06-18 20:42:54

Temat: Odp: Re:mleko
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał

: czy naprawde tak trudno zauwazyc, ze zwierzeta drapiezne, roslinozerne,
: dlatego nie wyksztalcily wysokiego poziomu inteligencji, poniewaz nie uzyskaly
: dostepu do mleka w nieograniczonych ilosciach ?

Matko jedyna!!! Ale żeby uzyskać dostęp do mleka w nieograniczonych ilościach,
to trzeba już mieć zaczątki rozumu. Dlaczego przykładowo koń czy niedźwiedź nie
zaczeli pić mleka krowiego, a człowiekowi o dziwo przyszło to do głowy? Pytanie
brzmi: czy człowiek jest inteligentny bo zaczął kiedyś pić mleko, czy też: czy
człowiek zaczął pić mleko, ponieważ był inteligentny. Dla mnie to jasne, że
prawdziwe jest to drugie stwierdzenie i dziwię się, że upierasz się jak muł przy
pierwszym. Podobno z logiki byłeś niezły.

: > Ale trzeba mieć już _wcześniej_ więcej inteligencji od przeciętnego
: > drapieżnika, by oprócz złapania psa wiedzieć jeszcze, że można go wydoić :->

: I tutaj sie oczywiscie mylisz, poniewaz instynkt ssania jest uwarunkowany
: genetycznie a podgladac dojenia, czy ssania nie trzeba bylo, bo czynia to
: kobiety karmiac dzieci. I kazde zwierze rodzac sie ma w genach zakodowana
: potrzebe ssania i bycia karmionym mlekiem, bo stad nazwa ssaki, a nie gady czy
: plazy.

O jasna cholera, a tego to już nie wiedziałam :->
Czy możesz mi jeszcze przy okazji wytłumaczyć dlaczego takiemu tygrysowi czy
innej panterze nie przychodzi do głowy, by wydoić antylopę przed konsumpcją?
Przecież tygrys też ma instynkt ssania zakodowany w genach. Też nie musi
podglądać dojenia czy ssania. I też doskonale wie, że antylopa jest ssakiem,
karmi swe małe i ma mleko w swych wymionach. A może jednak nie wie? Jak to jest?
Wytłumacz mi proszę.

: > No i w ten sposób sam pięknie udowodniłeś, że inteligencja człowieka
: > powstała dużo wcześniej, niż zaczšł on pić mleko.

: alez taka sama inteligencje prezentuja malpy rozlupujace orzechy.

Taką samą? To dlaczego do tej pory małpy nie wpadły na pomysł, by doić krowy?

: Tyle ze malpy nie pijac mleka, nadal orzechy rozlupuja jak przed wiekami.

Czy Ty naprawdę niczego nie pojmujesz? Jeszcze raz, ale skup się tym razem,
łyknij szklankę mleka i wysil swe komórki mózgowe, bo więcej nie powtórzę. Jeśli
człowiek wpadl na pomysł, by ZACZĄĆ pić mleko krowie, a małpa na ten pomysł nie
wpadła, to o czym to świadczy? Ano o tym, że człowiek dużo wcześniej posiadł
inteligencję. I ta inteligencja pozwoliła mu wpaść na to, że można wydoić krowę.
Czy to takie trudne do uzmysłowienia?

: > Chyba, że jesteś w stanie podać
: > przykład innego ssaka drapieżnego, który przywišzuje swe ofiary, by móc je
: > wydoić przed skonsumowaniem.

: Raz jeszcze.
: Inne ssaki nie pija mleka i dlatego ich poziom inteligencji jest taki jaki
: jest.

Wiesz Jacku, przykro mi to stwierdzać, ale Ty chyba jeszcze za mało tego mleka
wypijasz, jeśli nie rozumiesz o czym piszę.

: > BTW - czy aby napisać odpowiedź na jeden akapit (a co z resztš?) musiałeś
: > przytaczać cały mój post?

: Jezeli nie ma wiecej pytan, to zamykam dyskusje.

Przejrzyj post, to zobaczysz, czy są jeszcze pytania. Z tym, że dla mnie to już
EOT, bo mam wrażenie, jakbym rozmawiała z betonową ścianą.
--
Maja

43. Data: 2001-06-18 20:56:54

Temat: Re: mleko
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze się obrazi i gdzie znajdziemy takš rozrywkę :-))))))?

i sam widzisz, stanowisz naoczny dowod.
Nie piles mleka, nie pijesz i czym staly sie twoje odpowiedzi ?
Niczym.
Intelektualnym zerem.
Smiechem ........ do sera.
Smiechem ........do wrobla
Wszystko cie bawi, raduje, smieszy

Ale malpa tez sie smieje i goryl w klatce tez, bo smiech nie wymaga wysokiej
inteligencji.
a pamietaj ze malpy codziennie mleka nie pija,
zatem zegnam
twoj wybor
mleko i inteligencja albo pusty smiech bez mleka
J.

44. Data: 2001-06-18 22:13:49

Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zatem zegnam
> twoj wybor
> mleko i inteligencja albo pusty smiech bez mleka

jejku, przeszedles samego siebie, czyzby przedawkowanie mleka? Jesli uzywanie
tego nektaru powoduje takie efekty to ja dziekuje, postoje

aska

45. Data: 2001-06-19 03:47:07

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jejku, przeszedles samego siebie, czyzby przedawkowanie mleka? Jesli uzywanie
>tego nektaru powoduje takie efekty to ja dziekuje, postoje
Kurczę, może zadzwonimy do Ośrodka Terapii Uzależnień :-)))))))))))))).

46. Data: 2001-06-19 08:43:49

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> Kurczę, może zadzwonimy do Ośrodka Terapii Uzależnień :-)))))))))))))).

Przykro sie czyta Panskie niemerytoryczne posty, z coraz dluzszymi
;-)))))))))))))))))))
To jest naprawde skutek nie picia mleka.
Rechotanie, rechotanie, rechotanie..
ale dla zdrowia wprawdzie rechotanie jest wazne, ale inteligencja moze byc bardziej
przydatna w zyciu zawodowym, a takze prywatnym.
EOF.

47. Data: 2001-06-19 13:00:02

Od: "Anna Sikora" <f...@p...WYCIEP-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matko jedyna!!! Ale żeby uzyskać dostęp do mleka w nieograniczonych
ilościach,
> to trzeba już mieć zaczątki rozumu. Dlaczego przykładowo koń czy
niedźwiedź nie

Maju!
Nie denerwuj sie i nie dyskutuj z debilem.
Dla niewtajemniczonych "Jacek" to
nowy nick Experta,Dariusza,Pastora...
Proponuje ignorowac kolege.
Ania S.

48. Data: 2001-06-19 16:04:40

Temat: Re: Re: Re:mleko
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Maju!
>Nie denerwuj sie i nie dyskutuj z debilem.
>Dla niewtajemniczonych "Jacek" to
>nowy nick Experta,Dariusza,Pastora...
>Proponuje ignorowac kolege.
Proponuję jednak czytać jego posty - satyrycy mu do pięt nie dorastają w
rozśmieszaniu nas.

49. Data: 2001-06-19 23:27:38

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> Proponuję jednak czytać jego posty - satyrycy mu do pięt nie dorastajš w
> rozśmieszaniu nas.
> --

Drogi Arturze,
oczywiscie wypada mi uszanowac twoje dobre poczucie humoru,
ale z przykroscia stwierdzam, ze u osob niepijacych mleka,
pojawia sie niepohamowana agresja, brak argumentow merytorycznych
i dlatego uwazam dalsza dyskusje za strate czasu.

Broniles sie rekami i nogami przed piciem mleka, a przeciez ja nie jestem twoim
rodzicem
i ci mleka ani nie podawalem, ani nigdy nie wmuszalem.

Niemniej spotkalem tutaj kilka sympatycznych osob, ktore lubia pic mleko, podaja
swoim dzieciom i sa bardzo spokojne i to by bylo na tyle.

Przeciez dyskusja dotyczyla picia mleka, a nie tego, czy Artur pije mleko lub nie.

Mleko zawiera w sobie niezwykle wlasciwosci i nie pijac go, pozbawiamy
sie mozliwosci samouleczenia z wielu chorob.

Jacek

50. Data: 2001-06-20 01:24:30

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> karmi swe małe i ma mleko w swych wymionach. A może jednak nie wie? Jak to jest?

Odpowiedz jest trywialna.
Gdy antylopa jest cielna, to unika kontaktu z tygrysem. Gdy karmi, rowniez.
Tygrys polujac na antylopy nie ma mozliwosci dokonywania dodatkowego wyboru,
ze upoluje cielna lub majaca mleko.
A gdy upoluje majaca pokarm , to przeciez i tak i tak ja zjada w calosci i z tym
mlekiem.

Tygrys, jako zwierze dzikie, chodzace na 4 lapach, nie jest zdolne do hodowania
antylop,
zapewniania im pokarmu itd.

> [...]
>
> : alez taka sama inteligencje prezentuja malpy rozlupujace orzechy.
>
> Takš samš? To dlaczego do tej pory małpy nie wpadły na pomysł, by doić krowy?

moze i wpadly , ale wpadl na to wlasnie ich przedstawiciel, praczlowiek, pochodzacy
od malpy
i uzyskujac dostep do mleka, wyksztalcil swoja inteligencje i z chwila uswiadomienia
sobie,
ze mleko to jest to, rozpoczal sie jego gwaltowny rozwoj cywilizacyjny.

> [...]
> inteligencję. I ta inteligencja pozwoliła mu wpaść na to, że można wydoić krowę.

Oczywiscie.
Wszyscy startowali z tego samego miejsca w czasie i prapraczlowiek zostal losowo
zwyciezca w wyscigu do mleka.
A potem majac zapewniony staly dostep do mleka, juz ciagle wygrywal, wygrywal
az mogl pokonywac kolejne etapy ewolucji z wieksza predkoscia, w porownaniu do
innych gatunkow.

Ten etap jest dobrze udokumentowany w przypadku karmienia nowo narodzonych sie
zwierzat.
Rozpoczyna sie wyscig o i do pokarmu.
Ten kto zwyciezy, ten ma zapewniony pokarm w nieograniczonej ilosci i zapewniony
doskonaly rozwoj organizmu.
Ten kto drogi do mleka nie znajdzie, tego rozwoj jest ograniczony lub nie przezywa.
I w kolejnym pokoleniu silne potomstwo wydaja juz te osobniki, ktore w poprzednim
pokoleniu
byly silne.
Itd itd. przez wszystkie pokolenia.

> [...]
>
> Wiesz Jacku, przykro mi to stwierdzać, ale Ty chyba jeszcze za mało tego mleka
> wypijasz, jeśli nie rozumiesz o czym piszę.

Alez ja rozumiem.
Czemu ze zwierzat domowych czy dzikich, mowi sie ze koty sa obdarzone specjalnym
instynktem, ze chodza wlasnymi drogami ?
no wlasnie dlatego ze pijac mleko przyspieszaja rozwoj mozgu i kociej inteligencji
i wygrywaja rywalizacje z innymi ssakami, o porownywalnej wielkosci mozgu.
Gdyby twoj kot mial rozmiar czlowieka i codziennie wypisal kilka litrow mleka,
to jego inteligencja bylaby jeszcze bardziej wyrazna.
(moge sie oczywiscie mylic, ale moze ktos zrobi testy na chomikach czy myszkach,
karmionych dodatkowo mlekiem i innych nie karmionych mlekiem).
> Przejrzyj post, to zobaczysz, czy sš jeszcze pytania. Z tym, że dla mnie to już

> EOT, bo mam wrażenie, jakbym rozmawiała z betonowš ścianš.

usiluje wykazac, ze mleko i dostep do mleka, zadecydowal o rozwoju praczlowieka i
jego zdolnosci do osiagniecia w stosunkowo krotkim czasie obecnej inteligencji.
Ludy, ktore nie pily mleka, nie hodowaly koz, krow, owiec,
sa znane i zyja obecnie, zwani tubylcami.
Nie czuje sie upowaznionym do oceny ich poziomu inteligencji i dokonywania porownan,
i dlatego ich nie wymienie z nazwy.

Jacek

Parkinson-Tremor
lacina [of]
antybiotyki versus wodeczka
co można robić a co nie po operacji przepukliny
Czuc z ust .....