narkoza skutki uboczne

1. Data: 2000-07-13 10:21:39

Temat: narkoza skutki uboczne
Od: "Irena" <I...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moje dziecko lat 3 będzie prawdopodobnie pod narkozą ok. 2 g. Czego mogę się
spodziewać po zabiegu? Osłabienie , otępięnie, nudności ....... jakieś
bardziej drastyczne efekty?

2. Data: 2000-07-13 13:21:47

Temat: Re: narkoza skutki uboczne
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-07-15 16:48:34

Temat: Re: Re: narkoza skutki uboczne
Od: Raczek - K... von Blitzen <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał:

>prawdopodobnie nie bedzie zadnych drastycznych efektow poza sennoscia -

IMVHO to zależy od organizmu.
Ja po narkozie czułem się jak na kacu gigancie, ze wszystkimi związanymi
z tym "przyjemnościami" typu mdłości, torsje, ból i zawroty głowy,
senność, osłabienie.

--
Raczek - Kaskader
ICQ 45806532

4. Data: 2000-07-20 18:46:14

Od: Wlodzimierz Wnek <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irena" <I...@e...com.pl> napisał / wrote:

> moje dziecko lat 3 będzie prawdopodobnie pod narkozą ok. 2 g. Czego mogę się
> spodziewać po zabiegu? Osłabienie , otępięnie, nudności ....... jakieś
> bardziej drastyczne efekty?

Obecnie stosowane leki mają bardzo mało skutków ubocznych,
są bardzo bezpieczne.Najczęściej po znieczuleniu występują nudności,
ewentualnie wymioty.Inne powikłania są bardzo rzadkie.

5. Data: 2001-02-19 22:51:57

Temat: Odp: Re: narkoza skutki uboczne
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ooooooooooooooooooRaczek - K... von Blitzen
<r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:t...@4...com..
.

> [...]
> Ja po narkozie czułem się jak na kacu gigancie, ze wszystkimi związanymi
> z tym "przyjemnościami" typu mdłości, torsje, ból i zawroty głowy,

Szkodliwosc prom. X - szukam
celulitis
POROD RODZINNY
PONOWNIWE PROSZE LEKARZY O MOZLIWIE SZYBKA ODPOWIEDZ
sprzedam L - Karnityne tanio